دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
آغاز کار ۱۴ کمیسیون جدید در اتحادیه چاپخانه‌داران تهران

احمد ابوالحسنی از افزوده شدن ۱۴ کمیسیون جدید و تخصصی به اتحادیه چاپخانه‌داران تهران خبر داد.

احمد ابوالحسنی رییس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان اینکه اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در دور جدید فعالیت‌های خود تلاش دارد از افراد متخصص در اداره کارها استفاده کند، گفت: امروز همه فعالیت‌های مختلف صنعت چاپ تخصصی شده است و همین موضوع موجب شده تا در هیات مدیره تصمیم بگیریم فعالیت بخش‌های مختلف را در قالب کمیسیون دنبال کنیم.
 
وی ادامه داد: در این زمینه غیر از پنج کمیسیون آموزش، فنی، حل اختلاف، شکایات و بازرسی ، ۱۴ کمیسیون جدید به فعالیت‌های اتحادیه چاپخانه‌داران تهران افزوده شده است که با حضور جمعی از پیشکسوتان و فعالان صنفی عضو اتحادیه اداره می‌شوند.
 
ابوالحسنی با اشاره به این کمیسیون‌ها توضیح داد: کمیسیون‌های مالیات، نرخ‌گذاری، صادرات و واردات، ماشین‌های دست دوم، ملزومات و مواد اولیه، لیبل، پیشکسوتان، اتاق فکر، چاپ دیجیتال، لیتوگرافان، تکریم، روابط عمومی، حقوقی و تابلوسازان از این پس در اتحادیه فعالیت خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه اتحادیه چاپخانه‌داران تهران خانه صنف است، گفت: این اتحادیه محلی برای رفت و آمد اعضا و چاپخانه‌داران است و با ارائه تجربیات‌شان به سایر اعضا به کمک اتحادیه بیایند و در حل مشکلات و دغدغه‌هایی که صنف را درگیر کرده است موثر باشند.
 
ابوالحسنی تاکید کرد: اکنون حوزه‌های مختلف صنعت چاپ مشکلات زیادی دارند که تلاش داریم با کمک اعضای کمیسیون‌های تخصصی راهکارهایی برای حل این مشکلات پیدا کنیم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها