چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
مشارکت ۷۰ کتابفروشی استان قم در طرح پاییزه کتاب 99

رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از مشارکت ۷۰ کتابفروشی قُمی در طرح پاییزه کتاب 99 خبر داد.

روح الله کریمی رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، گفت: طرح پاییزه کتاب ۹۹ از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «دانایی؛ مانایی» در کتابفروشی‌های عضو این طرح در سراسر کشور اجرا می‌شود.
 
وی درباره آمار ثبت نام طرح پاییزه کتاب و مشارکت کتابفروشی‌ها در این طرح گفت: بر اساس آمارهای منتشر شده ۸۱۷ کتابفروشی از سراسر کشور برای حضور در طرح پاییزه کتاب ۹۹ اعلام آمادگی کرده‌اند که در مقایسه با طرح تابستانه کتاب ۹۹، افزایش ۶ درصدی مشارکت کتابفروشی‌ها را به همراه داشت.
 
رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اضافه کرد: مطابق آمار ۱۰۵ کتابفروشی برای نخستین بار در طرح پاییزه کتاب ۹۹ شرکت کرده‌اند.
 
کریمی با اشاره به رتبه چهارم قم در میزان مشارکت کتاب‌فروشی‌های این استان در طرح پاییزه کتاب یادآور شد: استان‌های تهران با ۱۲۸ کتاب‌فروشی، اصفهان با ۸۵ کتاب‌فروشی، خراسان‌رضوی با ۸۴ کتاب‌فروشی و قم با ۷۰ کتاب‌فروشی در رده‌های اول تا چهارم مشارکت در طرح پاییزه کتاب قرار گرفته‌اند.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند ضمن مراجعه به سایت tarh.ketab.ir و اطلاع از اسامی کتابفروشی‌های عضو این طرح، از یارانه ۲۰ درصدی تا سقف ۲۰۰ هزار تومان با ارائه کارت ملی بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها