یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
بوستانی به نام «کتاب» در قم نام‌گذاری می‌شود

مدیر اداره‌کل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری قم از نامگذاری بوستانی در پردیسانِ قم در هفته کتاب خبر داد.

مهدی کلانترزاده مدیر اداره‌کل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری قم در رابطه با نام‌گذاری معبری در قم به نام کتاب با توجه به گزارش ایبنا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، گفت: طی جلسه کمیته نام‌گذاری شهرداری قم با موافقت اعضا علی‌رغم این‌که یک بوستان کوچک در قم به نام بوستان کتاب داشتیم، مصوب شد مکان مناسب‎‌تری برای این موضوع انتخاب شود.
 
مدیر اداره‌کل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری قم اضافه کرد: بنا به پیشنهاد اعضا بوستان وسیع‌تری که در پردیسان جنب خیابان بصیرت و شجاعت واقع است، برای نام‌گذاری به عنوان بوستان کتاب پیشنهاد شد که به تصویب رسید.
 
وی این بوستان عظیم را بسیار خوب و مناسب برای این موضوع توصیف کرد و ادامه داد: این مصوبه کمیسیون به‌عنوان لایحه از طرف شهرداری به شورای اسلامی شهر قم ارسال می‌شود. در مرحله بعد ان‌شاءالله شورا بعد از تصویب، مصوبه را به فرمانداری ارسال می‌کند و نهایتاً بعد از 15 روز این لایحه و مصوبه از سوی فرمانداری تعیین تکلیف می‌شود که در این صورت، مصوبه، حکم اجرایی به خودش می‌گیرد و این نام‌گذاری انجام خواهد شد.
 
کلانترزاده ضمن تقدیر از پیگیری‌های «ایبنا»، یادآور شد: بعید است مشکلی در این مسیر پیش بیاید چراکه نمونه‌های مشابه را داشته‌ایم و بدون مشکل و با اعتماد به کمیسیون نام‌گذاری اتفاق افتاده است و کارشان انجام شده است.
 
این مقام مسئول در پایان بیان کرد: امیدواریم در ایام 24 تا 30 آبان که به نام هفته کتاب نام‌گذاری شده است و امسال «دانایی؛ مانایی» به‌عنوان شعار هفته کتاب انتخاب شده، شاهد نام‌گذاری این بوستان به نام «بوستان کتاب» در پردیسانِ قم باشیم و خبر آن را به مردم بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها