سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
«داستان کوتاه کویر» را این بار دانشجویان روایت می‌کنند

دبیر «جشنواره داستان‌نویسی دانشجویی کویر» از آغاز به کار این جشنواره خبر داد و گفت: دانشجویان سراسر کشور می‌توانند آثار خود را تا اول دی ماه ۹۹ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

پارسا امیرسلیمانی دبیر نخستین جشنواره سراسری‌دانشجویی داستان کوتاه کویر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، بیان کرد: این جشنواره با همت کانون شعر و ادب دانشگاه دامغان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع جشنواره داستان‌نویسی آزاد است، گفت: ۱۰ اثر برگزیده توسط هیئت داوران به صورت مجموعه داستان شابک‌دار چاپ خواهد شد.

سلیمانی افزود: علاقه‌مندان آثار خود را به صورت فایل word و با فونت ۱۴ B Nazanin حداکثر در 5000 کلمه به ایمیل جشنواره به نشانی kavir.festival@gmail.com ارسال کنند.

دبیر نخستین جشنواره سراسری‌ دانشجویی داستان کوتاه کویر یادآور شد: شرکت‌کننده گان در فایل word ارسالی نام، نام خانوادگی، نام دانشگاه محل تحصیل، شماره دانشجویی، شماره تماس و آدرس ایمیل خود را نیز درج کنند.

امیرسلیمانی با بیان اینکه به نفر نخست این جشنواره مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به همراه تندیس جشنواره و لوح تقدیر اهدا می‌شود، اضافه‌ کرد: نفرات دوم و سوم به ترتیب مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به همراه تندیس جشنواره و لوح تقدیر و مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به همراه تندیس جشنواره و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها