یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
دومین جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور در حوزه کتاب و مطالعه برگزار می‌شود

مشاور علمی انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه سمنان از برگزاری دومین جشنواره ملی کاریکاتور در حوزه کتاب، مطالعه و خواندن با بخش ويژه کاریکاتور ارتباط دانشگاه (پژوهش)، صنعت و جامعه خبر داد.

رحمان معرفت مشاور علمی انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، گفت: در هفدمین جلسه کارگروه پشتیبانی و نظارت بر انجمن‌های علمی دانشگاه سمنان در مورد زمان و چگونگی برگزاری دومین جشنواره ملی کاریکاتور در حوزه کتاب، مطالعه و خواندن توسط انجمن علمی علم اطلاعات و دانش‌شناسی با همکاری گروه ارتباط تصویری، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه بحث و بررسی‌شد و اعضای کارگروه ضمن حمایت از برگزاری دومین جشنواره ملی کاریکاتور کتاب، مطالعه و خواندن از افزوده شدن بخش ویژه کاریکاتور ارتباط دانشگاه (پژوهش)، صنعت و جامعه نیز استقبال کردند.
 
استادیار علم اطلاعات دانشگاه سمنان افزود: در جشنواره دوم بنابر پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه قرار است موضوع ارتباط دانشگاه (پژوهش)، صنعت و جامعه نیز دست‌مایه کار طراحان و کاریکاتوریست‌های جوان قرار گیرد.

وی گفت: کاریکاتوریست‌های علاقمند می‌توانند برای ارسال آثار خود در دو بخش جشنواره و شرایط ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس bt2.semnan.ac.ir مراجعه کنند.

 
رحمان معرفت تصریح کرد: اولین جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور کتاب، مطالعه و خواندن در سال گذشته با حمایت معاونت پژوهش و فناوری، پشتیبانی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با موفقیت برگزار و آثار متعددی در این حوزه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی یادآور شد: برترین کاریکاتورها در کتاب منتخب آثار جشنواره در دست انتشار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها