شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲
احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران شد

پس از ۱۵ ماه بلاتکلیفی، احمد ابوالحسنی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نخستین جلسه هیات مدیره جدید اتحادیه چاپخانه‌داران تهران چهارشنبه (۹ مهر) با حضور نماینده وزارت صنعت،  معدن و تجارت برگزار شد و در این جلسه احمد ابوالحسنی به عنوان رئیس اتحادیه، میریونس جعفری‌اصل در سمت نایب‌رئیس اول، سیدحسن نجفی به‌عنوان نائب‌رئیس دوم، سیدعطاءالله حسینی در سمت دبیر اتحادیه، احمدرضا اعتماد مظاهری به‌عنوان خزانه‌دار و سعید حاجیلو و محمدعلی نوری به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه همچنین امیر شهلائی‌مقدم نیز در سمت بازرس اتحادیه، انتخاب شدند.
 
احمد ابوالحسنی با تایید این خبر گفت: بعد از انتخابات سال گذشته از سوی اتاق اصناف، بابک عابدین که در میان برگزیدگان بود، ابطال شرایط شد و قرار شد که هیات مدیره جدید سرکار بیاید اما این موضوع با اعتراض‌ها و مسایل مختلف در ۱۵ ماه همراه بود اما در نهایت وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تعیین سمت‌ها از هیات مدیره جدید دعوت کرد.
 
وی افزود: به‌طور رسمی اولین جلسه هیات مدیره جدید اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و اعضای هیات مدیره تعیین سمت شدند و قرار است طی یک سیر قانونی اسناد و مدارک از هیات مدیره قبلی گرفته شود و به هیات مدیره جدید واگذار شود.
 
ابوالحسنی با اشاره به لزوم همدلی در صنف عنوان کرد: امیدواریم با کمک اعضای صنف بتوانیم جایگاه اصلی اتحادیه چاپخانه‌داران تهران را به آن بازگردانیم زیرا هیات مدیره جدید بر این باور است که اعضای اتحادیه بازوهای ما هستند و بدون حمایت آن‌ها کاری پیش نخواهد رفت.
 
به گزارش ایبنا، مراسم تودیع و معارفه و جایگزینی هیئت‌مدیره جدید نیز امروز (شنبه ۱۲مهر) ساعت ۱۱ صبح در محل اتحادیه چاپخانه‌داران تهران برگزار خواهد شد.
 
انتخابات اتحادیه چاپخانه‌داران تهران یکشنبه ۱۶ تیر سال ۱۳۹۸ با مشارکت حدود ۴۳۸ نفر از اعضای اتحادیه برگزار شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها