چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
عرضه کتاب‌های حوزه دفاع مقدس با تخفیف 25 درصدی در قم

انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس تخفیف 25 درصدی برای حوزه ادبیات پایداری در نظر گرفته است.

سیدغلامرضا حسینی مدیرعامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: ضرورت تولید کارهای متقن پژوهشی در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس به عنوان یکی از برنامه‌های گروه ادبیات اندیشه پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مورد توجه بوده و تاکنون آثار ارزشمندی به چاپ رسیده است.

وی اضافه کرد: همزمان با آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس کتاب‌های حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با 25 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تصریح کرد: مبانی دفاع از دیدگاه امام خمینی در دفاع مقدس  اثر سیدعلی بنی‌لوحی،  سلوک در مکتب سلیمانی  اثر محمدجواد رودگر، درباره مانایی و میرایی (مجموعه نقد ادبیات داستانی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) اثر احمد شاکری، ‌ساحت‌های مطالعاتی ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اثر محمدرضا سنگری، جستاری در اصطلاح‌شناسی و مبانی ادبیات داستانی دفاع مقدس احمد شاکری، قلم‌های قد بلند (سیری در ادبیات دفاع مقدس) اثر محمدرضا سنگری، همسو با حماسه (سیری در ادبیات مقاومت) اثر محسن سیفی از جمله آثاری هستند که علاقه‌مندان در این طرح می‌توانند تهیه کنند.

حسینی یادآور شد: کتاب «سلوک در مکتب سلیمانی» در بخش کتاب‌های اندیشه‌ای و کتاب «حسین از زبان حسین» در بخش کتاب‌های عمومی در صدر پرفروش‌ترین‌های فروشگاه کتاب اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در این ماه به شمار می‌روند که نشان از استقبال مخاطب به این کتاب‌ها دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها