چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
فروش ویژه کتاب به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در قم

در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس، مدیر انتشارات شهید کاظمی در قم از فروش کتاب‌هایش با تخفیف ویژه خبر داد.

حمید خلیلی، مدیر انتشارات شهید کاظمی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، گفت: دفاع‌ مقدس ذخیره غنی‌ است که نظام اسلامی را در ابعاد گوناگون تقویت و بیمه می‌کند. بنابراین آشنایی با ملاک‌ها و معیارهای آن برای حفظ و ادامه این مسیر، خصوصا برای نسل‌های جدید ضرورت دارد. مهم‌ترین رکن این آگاهی، شناختن و شناساندن ارکان اساسی جنگ به مخاطبان است.
 
خلیلی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در تبیین جایگاه مهم شهدا تصریح کرد: امام بزرگوارر ما فرمودند: «همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود». امروز چه زیبا این سخن قدسی امام راحل ظهور یافته که رویش‌هایی از جنس شهدا و آزادگان پدید آورده که در دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام، شهد جان خود را فدا می‌کنند.
 
مدیر انتشارات شهید کاظمی یادآور شد: همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، انتشارات شهید کاظمی که در چاپ و توزیع کتب دفاع مقدس و محور مقاومت، فعالیت می‌کند در راستای ترویج این فرهنگ غنی منتخبی از ۴۰ کتاب دوران دفاع مقدس را به صورت ویژه در اختیار علاقمندان و کتاب دوستان قرار می‌دهد.
 
این فعال حوزه نشر تصریح کرد: باتوجه به شرایط بهداشتی و کرونایی و رفاه حال مخاطبان عرضه این ۴۰ عنوان کتاب با تخفیف ویژه ۲۰ درصدی و ارسال رایگان برای خریدهای بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها