سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
عضوت کتابفروشی‌های حاضر در پائیزه و عیدانه کتاب در جام باشگاه‌های کتابخوانی

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، گفت: کتابفروشی‌هایی که عضو طرح‌های پاییزه و عیدانه کتاب بودند، به عضویت جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان درمی‌آیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، امسال با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ از ابتدا پویش با کتاب در خانه ویژه نوروز پایانی قرن با هدف گسترش و ترویج کتاب برای کودکان و نوجوانان ایران در ایام قرنطینه سال نو برگزار شد. 
 
مهدی امیدبخش در این باره به خبرنگار ایبنا گفت: در شرایط کنونی دیگر فعالیت‌های کتاب‌خوانی بر اساس رویکرد فضای مجازی طراحی و برگزار شد.
 
وی افزود: اکنون برای پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان تلاش خواهیم کرد با اولویت و برنامه‌ریزی و رویکرد مجازی این برنامه را در سال ۱۳۹۹ انجام دهیم.
 
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، ادامه داد: از ابتدای شهریورماه امسال اعضای باشگاه‌هایی که در سایت شبکه ترویج کتاب‌خوانی نام‌نویسی کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به کتاب‌فروشی‌های عضو طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان به خرید کتاب‌های این برنامه اقدام کنند.
 
وی اضافه کرد: همچنین در سال جدید بناست تا کتاب‌فروشی‌هایی که عضو طرح بهاره و پاییزه بودند، به عضویت جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان درآیند.
 
امیدبخش یادآوری کرد: امسال با حمایت‌های معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی قرار شد که کتاب‌های جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی با ۵۰ درصد و دیگر کتاب‌هایی که اعضای جام باشگاه‌ها خریداری می‌کنند، با ۳۰ درصد یارانه این معاونت توسط اعضای جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان خریداری شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها