پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
بازگشایی کتابخانه‌های عمومی استان قم از ابتدای تیرماه

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با اشاره به دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا از بازگشایی کتابخانه‌های عمومی استان قم از ابتدای تیرماه خبر داد.

سجاد عمرانی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اشاره به بازگشایی کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: با توجه به دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و هماهنگی بعمل آمده با ستاد مبارزه با کرونا، کتابخانه‌های عمومی استان از ابتدای تیر بازگشایی می‌شوند و مراجعین می‌توانند برای استفاده ازکتابخانه‌ها مراجعه نمایند.
 
وی اضافه کرد: عضویت اعضا کتابخانه‌های عمومی برای چهار ماه تمدید شده است و برای تسهیل کتاب‌های امانی زمانِ امانت آن را به یک ماه افزایش داده‌ایم.
 
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با تأکید بر حفظ سلامتی و رعایت بهداشت عمومی با توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را ضروری و مهم ارزیابی کرد و گفت: استفاده اعضا از سالن‌های مطالعه با رعایت نوبت امکان‌پذیر است.
 
عمرانی در رابطه با بازگشایی بخش نابینایان و ناشنوایان نیز یادآور شد: تا اطلاع ثانوی بخش نابینایان و ناشنوایان تعطیل خواهد بود و هر زمان به ما اجازه بازگشایی را بدهند از طریق رسانه‌های جمعی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها