شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
کتاب‌فروشی جدید ثالث اواخر تیر‌ماه افتتاح می‌شود

علی جعفریه، از افتتاح کتاب‌فروشی جدید نشر ثالث اواخر تیر‌ماه خبر داد و گفت: همان‌طور که در دوره قرنطینه توانستیم با سفارش‌های تلفنی و یا اینترنتی سرپا بمانیم برای رونق کتاب‌فروشی جدید ثالث هم فقط به همین حمایت‌ها امید‌وار هستیم.

علی جعفریه، مدیر نشر ثالث در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره زمان افتتاح کتاب‌فروشی جدید ثالث، بیان کرد: چیدمان بخش‌های مختلف کتاب‌فروشی 1000 متری ثالث، از‌جمله قفسه‌های کتاب، ادامه دارد و امیدواریم اواخر تیر‌ماه آیین افتتاح را برگزار کنیم.   
 
وی با بیان این مطلب که تلاش کردیم در طراحی کتاب‌فروشی استاندارد‌های جهانی  را رعایت کنیم، افزود: فهرست‌بندی موضوعی و چیدمان قفسه‌ها، تاکید بر عرضه کتاب‌های مرجع حتی با وجود مشتری‌ اندک، نور‌پردازی مناسب، ایجاد بخش ویژه کودک و نوجوان، کافه‌کتاب، همچنین اطلاع‌رسانی و ایجاد فضای آرام برای پاسخگویی به مشتری را براساس استاندارد‌های جهانی در کتاب‌فروشی اجرایی کردیم.
 
جعفریه درباره تاثیر شیوع ویروس کرونا بر رونق‌ کتاب‌فروشی جدید ثالث که در مرکز خرید ایران‌مال قرار دارد، ادامه داد: اهل کتاب و مردم، بزرگترین حامیان نشر ثالث هستند؛ همان‌طور که در دوره قرنطینه توانستیم با سفارش‌های تلفنی و یا اینترنتی سرپا بمانیم، برای رونق کتاب‌فروشی جدید ثالث هم فقط به همین حمایت‌ها امید‌وار هستیم.

وی افزود: دو وظیفه اصلی برای خودمان در نظر گرفته‌ایم؛ تولید کتاب با کیفیت از نظر محتوا و ظاهر و همچنین عرضه مناسب آن. بنابراین از مردم توقع حمایت داریم؛ البته نه تنها حمایت از نشر ثالث؛ بلکه از همه ناشران و کتاب‌فروشان. این جریان به‌نفع همه است؛ هم مردم هم فعالان حوزه نشر.    

مدیر نشر ثالث، درباره تاثر شیوع کرونا بر فعالیت نشر ثالث، بیان کرد: ویروس کرونا به‌عنوان یک معضل جهانی به اقتصاد همه صنوف از‌جمله نشر آسیب وارد کرد اما با وجود همه مشکلات و تعطیلی‌ها علاوه تداوم جریان اطلاع‌رسانی و فروش، موفق به چاپ 50 عنوان کتاب جدید شدیم.
 
جعفریه ادامه داد: با وجود از دست رفتن بازار شب عید، نه‌تنها نیروی انسانی از مجموعه ثالث به دلیل کاهش فروش تعدیل نشد؛ بلکه دنبال استخدام نیروی جدید هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها