دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
اثر ادبی یک نویسنده ارومیه‌ای در کتاب «خاتم» منتشر شد

کتاب «خاتم» حاوی اثر ادبی معصومه علیزاده صدقیانی؛ عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره 2 ارومیه از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی راهی بازار نشر شد.

جواد زاهدی؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌ غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزای کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان ‌غربی، با اعلام این خبر بیان کرد: «یک قدم مانده به خورشید» عنوان اثر عضو مرکز شماره 2 کانون ارومیه به‌عنوان برگزیده چهارمین دوره جشنواره ملی «خاتم» در کتابی با همین عنوان منتشر شد.

وی ادامه داد: این کتاب حاوی دو اثر برگزیده چهارمین فراخوان جشنواره ملی «خاتم» است که برگرفته از ویژگی‌های شخصیتی و سیره حضرت رسول اکرم (ص) و آشنایی کودکان و نوجوانان با سیره و روش زندگی نبی اکرم (ص) بوده که با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان، مستند به اسناد و روایات معتبر است.

زاهدی گفت: برای دومین سال متوالی است که آثار اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در این جشنواره ملی برگزیده و در قالب کتاب خاتم منتشر می‌شود.

مدیرکل کانون استان افزود: سال گذشته نیز آئین رونمایی از کتاب «پیامبر رحمت» آثار برگزیده سه عضو نوجوان دختر از مرکز شماره 2 کانون ارومیه به نام‌های معصومه علیزاده صدقیانی، دنیا احمدی بابوری و سپیده شیخ‌لو با حضور دو تن از نویسندگان برجسته کشوری؛ طاهره ایبد و مجید قیصری و جمعی از مسئولان استان در تاریخ چهارم تیرماه 98 برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها