یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
پویش شعرخوانی «فلسطین آزاد» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

رییس حوزه هنری آذربایجان‌غربی گفت: پویش هنری «فلسطین آزاد» با هدف جمع‌آوری آثار هنری در خصوص بیت‌المقدس در آستانه روز قدس، به همت این نهاد برگزار می‌شود.

احد هوشمند، رییس حوزه هنری آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: پویش ملی «فلسطین آزاد» شعرخوانی شاعران سراسر کشور با موضوع «فلسطین و مردم مظلوم آن» است.

وی افزود: آثار تولیدشده در این موضوع تا دوم خرداد سال‌جاری در فضای مجازی منتشر می‌شود.

هوشمند بیان کرد: بر اساس این طرح شاعران آذربایجان‌غربی نیز می‌توانند آثار ادبی خود را به زبان‌های ترکی و فارسی در قالب «ویدیو سلفی» تولید کرده و در انتهای اشعار خود، با دعوت یکی از شاعران کشور جهت پیوستن به این پویش اقدام کنند.

رییس حوزه هنری آذربایجان‌غربی گفت: شاعران این استان می‌توانند اشعار خود با موضوع «روز جهانی قدس و مظلومیت مردم فلسطین» را جهت حضور در فضای مجازی با نشانی #فلسطین_آزاد منتشر کرده و همچنین به نشانی اینستاگرامی arturmiaa@ روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

هوشمند ادامه داد: دریافت آثار «پویش ملی فلسطین آزاد» از ۲۴ اردیبهشت جاری آغاز شده و تا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با ۲ خرداد روز قدس ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها