دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
اهدای بیش از 200 جلد کتاب به بیماران مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی از اهدای بیش از 200 جلد کتاب در راستای پُر کردن اوقات فراغت بیماران کرونایی به نقاهتگاه ارتش استان خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: قرنطینه شدن بیماران کرونایی در بیمارستان، پر استرس و پراضطراب است و شخص بیمار نمی‌داند اوقات بیکاری خود را چگونه سپری کند و با مطالعه و کتاب هم می‌شود به جنگ کرونا رفت.

وی افزود: درواقع استرس ناشی از کرونا را می‌شود با کتاب و مطالعه کم کرد. بیماران بستری در بیمارستان‌ و نقاهتگاه‌ها با وقتی که برای مطالعه کتاب و داستان دارند به همان اندازه قادرند قدرت و توانایی خود را برای غلبه با بیماری افزایش دهند.
 
این مقام مسئول ادامه داد: از طرف رییس شورای اطلاع‌رسانی استان تکالیفی به دستگاه‌ها داده شد و مقرر شد که جهت تامین کتاب موردنیاز نقاهتگاه ارتش جمهوری اسلامی استان، کتاب‌هایی که مناسب این بیمارن باشد از طرف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در اختیار این افراد قرار گیرد.
 
حجت‌الاسلام خدایاری بیان کرد: در این راستا بالغ بر 200 جلد کتاب در حوزه‌های مختلف داستانی، ادبی، اجتماعی و آموزشی به تمامی بیماران کرونایی بستری در این نقاهتگاه اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها