جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
مسابقه کتابخوانی«مطلع عشق»برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «مطلع عشق» گزیده رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب به زوج های جوان، به مناسبت هفته جوان برگزار می‌شود.

حسین عامریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، گفت: مسابقه کتابخوانی «مطلع عشق» به همت مجمع جوانان استان سمنان و با همکاری معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان با هدف آشنایی جوانان با رهنمودهای حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (ره) در خصوص ازدواج از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۵ فروردین۹۹ برگزار می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه شرکت‌کنندگان برای شروع مسابقه باید ابتدا مشخصات فردی خود را ثبت نمایند افزود: نحوه امتیازدهی بر اساس بیشترین پاسخ‌های صحیح در کمترین زمان محاسبه می‌شود.

رئیس مجمع جوانان استان سمنان با توجه به اینکه ترویج کتابخوانی موضوعی چند وجهی است و شامل سطح خرد و کلان می شود اظهار کرد: کتاب در نظرگرفته شده؛ یعنی «مطلع عشق» توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

حسین عامریان تصریح کرد: ترویج کتابخوانی بین شهروندان به معنای تلاش برای علاقه مند کردن آن ها به مطالعه و ایجاد عادت به مطالعه به عنوان یک برنامه‌ی روزانه باید مورد توجه قرارگیرد.

وی ضمن اینکه به ۵ نفر از شرکت‌کنندگانی که به سوالات پاسخ درست داده باشند جوایز نفیسی اهدا می شود گفت: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند به آدرس www.faraghatejavan.ir مراجعه کنند.  
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها