سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
برگزاری پویش «کتاب‌هایی که در نوروز می‌خوانیم» در یزد

جوادیان‌زاده از برگزاری پویش «کتاب‌هایی که در نوروز می‌خوانیم» در یزد خبر داد.

مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، ضمن گرامیداشت و تبریک ایام عید باستانی نوروز گفت: امسال با توجه به شرایط ویژه‌ای که در زمینه شیوع ویروس کرونا در کشور داریم، شاهد شرایط متفاوتی هستیم که برای شکست این ویروس خطرناک، حضور در منازل بهترین راه مقابله با آن است.

وی ادامه داد: اگرچه حضور در خانه‌ها به عنوان تاکید امروز جامعه است اما سعی کردیم تا برنامه‌های فرهنگی را نیز در منازل دنبال کنیم و با برگزاری پویش کتابخوانی«کتاب‌هایی که در نوروز می‌خوانیم» برای همشهریان خود برنامه فرهنگی داشته باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: در این پویش سعی کردیم تا اوقات فراغت همشهریان خود را با ترویج کتاب و کتابخوانی پر کنیم و به نوعی بار دیگر کتاب را در سبد کالا و برنامه‌های خانواده‌ها قرار دهیم و خانواده‌ای کتابخوان را در جامعه داشته باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: مردم ما به زودی این ویروس خطرناک را شکست خواهند داد اما امیدواریم بتوانیم با برگزاری این پویش، فرهنگ و سیره کتابخوانی را در جامعه نهادینه کنیم و پس از آن نیز خانواده‌ها به کتاب روی بیاورند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط