سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
ارسال کتاب به‌همراه محصولات متبرک حرم امام رضا(ع)

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از اجرای طرح «کروتاب» با تخفیف 25 درصدی تمامی آثار این انتشارات در فروشگاه الکترونیکی به‌نشر درپی شیوع ویروس کرونا خبر داد.

حسین سعیدی، مدیر انتشارات به‌نشر در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از اجرای طرح «کروکتاب» در سایت این نشر، درپی شیوع کرونا در کشور خبر داد و گفت: باتوجه به شرایط خاصی که پس از شیوع ویروس کرونا در شهر ایجاد شده است و در نتیجه آن تقریبا فروش حضوری فروشگاه‌های ما کاهش پیدا کرده و تاکید اینکه شهروندان از خانه خارج نشوند، طرحی با عنوان «کروکتاب»، با شعار آرامش در سایه کتاب را در سایت انتشارات اجرا کردیم.
 
سعیدی در توضیح طرح کروکتاب عنوان کرد: برمبنای این طرح تسهیلات ویژه‌ای برای فروش اینترنتی کتاب در نظر گرفتیم که تخفیف ۲۵ درصدی آثار به‌نشر و ارسال رایگان آن‌ها به درب منازل در سراسر کشور، از جمله این تسهیلات است تا مخاطبان بدون خروج از منزل و نیاز حضوری به فروشگاه‌های کتاب، در خانه و با یک کلیک در فروشگاه الکترونیکی انتشارات به‌نشر به نشانی www.behnashr.com بتوانند کتاب‌های مورد علاقه خود را خریداری کنند.
 
مدیرعامل انتشارات به‌نشر ضمن بیان اینکه خیلی نگاه اقتصادی به طرح کروکتاب نداشتیم، اضافه کرد: در این طرح کتاب را با قیمت تمام‌شده و یا بعضا زیر قیمت خرید در اختیار مخاطبان قرار می‌دهیم؛ لذا بیشتر دوست داشتیم یک کار حمایتی در این حوزه صورت گیرد.
 
وی افزود: امیدواریم در این طرح تشویقی که با تخفیف 25 درصدی تمامی آثار، همراه با ارسال رایگان به سراسر نقاط کشور برخوردار است، کتاب را به راحت‌ترین شکل ممکن به دست هموطنان برسانیم. همچنین یک‌سری محصولات متبرک مربوط به حرم امام رضا علیه‌السلام هم همراه بسته‌ها برای درخواست‌کنندگان ارسال می‌شود.
 
سعیدی درباره بازه زمانی اجرای طرح «کروکتاب» عنوان کرد: از اولین روزهایی که بحث ویروس کرونا جدی‌تر شد، طرح کروکتاب را شروع کردیم و تا زمانی که امکان پشتیبانی باشد، ادامه دارد؛ لذا تا ۲۸ اسفندماه، که آخرین روز کاری سال ۹۸ است و امکان پست‌کردن اقلام وجود دارد؛ این کار را ادامه می‌دهیم.

وی گفت: درمورد ادامه طرح برای سال آینده هم بایئ بگویم که درحال‌حاضر بازه خاصی برای این طرح وجود ندارد و تا زمانی که نیاز باشد در کنار مردم خواهیم بود تا فضا را تلطیف کنیم.
 
مدیرعامل به‌نشر در پایان گفت: انتشارات به‌نشر پیش از این با اجرای طرح «هر روز یک کتاب» شامل تخفیف 25 درصدی و طرح «پیشنهادات ویژه» با تخفیف بین 10 تا 20 درصد همراه کاربران فروشگاه الکترونیکی این انتشارات بود و اکنون نیز با اجرای طرح «کروتاب» شامل تخفیف تمامی آثار تولیدی و دارای موجودی به‌نشر به مخاطبان عزیز خدمات ارائه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها