دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
تسویه حساب شهرداری تهران با کتاب‌فروشان طرح پاییزه

نیکنام حسینی‌پور، با اشاره به پیگیری موسسه خانه کتاب برای پرداخت بدهی کتاب‌فروشان تهرانی از سوی شهرداری تهران گفت: بسیاری از کتاب‌فروشان با این مبلغ حداقلی می‌توانند بخشی از مشکلات پایان سال مثل حقوق نیروی‌ انسانی را پرداخت کنند.

نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل موسسه خانه کتاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره تسویه حساب با کتاب‌فروشان تهرانی مشارکت‌کننده در پاییزه کتاب سال 98 بیان کرد: با توجه به پرداخت بدهی پاییزه کتاب سال جاری که با همکاری و حمایت معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور به جز تهران محقق شد، پیگیر جدی صورت گرفته با کتاب‌فروشان تهرانی نیز تسویه شود.
   
وی با اشاره به همکاری قابل توجه شهرداری مشهد در تسویه بدهی با کتاب‌فروشان عضو طرح این شهر، افزود: قرار‌داد تسویه حساب، هفته گذشته با شهرداری تهران به امضا رسید و منتظر هستیم، شهرداری اعتبار لازم را تخصیص بدهد تا هر چه زودتر به حساب کتاب‌فروشان واریز شود.

حسینی‌پو مجموع مبلغ پاییزه کتاب در تهران را حدود 330 میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به شرایط ویژه کشور و شیوع ویروس کرونا، اگر دوستانمان در شهرداری تهران طی یکی‌‌دو روز آینده به پرداخت این مبلغ اقدام کنند، موسسه خانه کتاب برای تسویه سریع با کتاب‌فروشان تهران آمادگی کامل دارد.

مدیر‌عامل موسسه خانه کتاب گفت: بسیاری از کتاب‌فروشان با این مبلغ حداقلی می‌توانند بخشی از مشکلات پایان سال مثل حقوق نیروی‌ انسانی را پرداخت کنند. امید‌واریم شهرداری تهران با پردخت این مبلغ در برگزاری عیدانه کتاب نیز مشارکت کند.

«پاییزه کتاب 1398» دوازدهمین دوره طرح «توزیع یارانه کتاب از طریق کتاب فروشی‌ها» بود که با شعار «حالِ خوشِ خواندن » به مدت 13 روز از تاریخ 23 آبان تا 5 آذر 1398 در کتابفروشی‌های کشور و از 23 آبان تا 8 آذر به مدت 16 روز در شهر مشهد برگزار شد. در این دوره 651 کتابفروشی ثبت‌نام کردند، اما 585 کتابفروشی فعّال بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها