سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
کتاب در شرایط کنونی نجات‌دهنده است

رخساره پارسا، طرح ارسال رایگان کتاب را راه‌حل حفظ گردش مالی حداقلی «درخت بخشنده» دانست و گفت: با وجود همه این مشکلات، درخواست ارسال کتاب از درخت بخشنده نشان می‌دهد، مردم به ادامه فعالیت کتاب‌‌فروشی‌ها نیاز دارند.

رخساره پارسا، مدیر کتاب‌فروشی «درخت بخشنده» در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره تاثیر شیوع ویروس کرونا بر وضعیت این کتاب‌فروشی بیان کرد: بحران بدی را شاهد هستیم و من هم مثل همیشه برای باقی‌ماندن کتاب‌فروشی در‌حال جنگ هستم.

این کتاب‌فروش با اشاره به راهکاری که در مقابله با شرایط فعلی بازار کتاب اتخاذ کرده است، گفت: این روزها طرح ارسال رایگان کتاب برای مشتری‌های کتاب‌فروشی را در دستور کار قرار داده‌ام؛ هرچند با وجود هزینه‌های بالای پیک، فقط تلاش می‌‌کنم گردش مالی حداقلی را حفظ کنم.     
         
وی با اشاره به خلوت بودن اماکن تجاری در این روزها، اظهار کرد: با وجود همه این مشکلات، درخواست ارسال کتاب از درخت بخشنده نشان می‌دهد، مردم به ادامه فعالیت کتاب‌‌فروشی‌ها نیاز دارند.
   
پارسا، ادامه داد: برای پیشگیری از احتمال انتقال ویروس نیز کتاب را در چند لایه پلاستیک می‌پیچیم و به مامور پیک هم توصیه‌های لازم بهداشتی را تاکید می‌کنم.

وی بیان کرد: برای مخاطبان کتاب‌دوست، هرچند در این وضعیت که سلامت خودم هم در خطر است، در فضای مجازی گفته‌ام تا پای جان در کتاب‌فروشی می‌مانم.

این کتاب‌فروش گفت: دوست دارم مردم به جای پیگیری مدام اخبار منفی و از فرصت حضور در خانه‌ به کتاب خواندن توجه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها