شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
بوک‌لند پالادیوم در تعطیلی به‌‌سر می‌برد

مجید شهرابی گفت: در پی شیوع کرونا، از سه روز پیش فروشگاه بوک‌لند شعبه پالادیوم تعطیل شده است.

مجید شهرابی، مدیر مجموعه کتابفروشی‌های زنجیره‌ای بوکلند، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره اقداماتی که برای مبارزه با شیوع کرونا در این فروشگاه‌ها صورت گرفته عنوان کرد: ما از سه روز پیش، فروشگاه بوک‌لند شعبه پالادیوم، که نسبت به فروشگاه‌های دیگر ما پرترددتر است _هم پرسنل بیشتری در آن مشغول به کار هستند و هم مردم زیادی در آن رفت‌وآمد دارند_ را تعطیل کردیم که وابسته به شرایط پیش‌رو، احتمالاً تا امشب یا فردا شب تعطیل خواهد بود.

شهرابی درباره اقدامات بهداشتی صورت‌گرفته در دیگر فروشگاه‌های بوکلند بیان کرد: پرسنل ما در تمام فروشگاه‌ها ملزم به استفاده از دستکش و ماسک هستند تا کمترین ارتباط از این لحاظ صورت بگیرد؛ علاوه‌براین در نقاط مختلف فروشگاه محلول ضدعفونی قرار داده‌ایم تا هم پرسنل مرتب دست‌های خود را ضدعفونی کنند و هم مردم استفاده کنند.

وی افزود: در این ایام در بخش کافه کتابفروشی‌ها یا همان کافه‌کتاب‌ها، فقط از ظروف یک‌بارمصرف استفاده می‌کنیم و همه چیز یک‌بار‌مصرف خواهد بود.

مدیر بوکلند اظهار کرد: همچنین کارکنان هم مرتب سطوح را تمیز می‌کنند؛ مخصوصاً یکی از کارکنان مأمور شده تا سطوحی مثل میز صندوق، دستگاه پوز، کامپیوترها واین قبیل وسایل که زیاد در معرض تماس است را مرتب ضدعفونی کند.

شهرابی درباره خدمات غیرحضوری مجموعه فروشگاه‌های بوکلند هم اظهار کرد: علاوه بر موارد بهداشتی که اشاره شد، خدمات غیرحضوری و ارسال کالا که همیشه داشته‌ایم، هم طبق روال وجود دارد و هم‌چنان هست؛ که البته کار جدیدی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها