چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کتاب‌های نشر اطراف 5 روز رایگان ارسال می‌شود

مدیرمسئول نشر اطراف گفت: درپی شیوع کرونا، به جای برنامه‌ «دیدار با اطراف» و تخفیف خرید حضوری، خرید اینترنتی را آسان‌تر کنیم.

نفیسه مرشدزاده، مدیرمسئول نشر اطراف در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از ارسال رایگان کتاب‌های ثبت‌سفارش‌ شده در سایت این نشر به مدت پنج روز خبر داد و گفت: پیش از این قرار بود برنامه‌ای با عنوان «یک هفته با اطراف» داشته باشیم و دفتر نشر را آماده کرده بودیم تا مخاطبان ما بتوانند به‌صورت حضوری کتاب‌های انتشارات را با تخفیف دریافت کنند.
 
او ادامه داد: برنامه دیدار با اطراف قرار بود از چهارشنبه این هفته و به‌مدت یک هفته برگزار شود؛ اما با شیوع کرونا و باتوجه به اینکه اینگونه تجمعات به لحاظ بهداشتی و سلامتی ممکن است آسیب‌رسان باشد، صلاح دیدیم به جای برنامه‌ دیدار با اطراف و تخفیف خرید حضوری، خرید اینترنتی را آسان‌تر کنیم.

مدیر نشر اطراف گفت: براین اساس امکانی فراهم آوردیم تا مخاطبان از سه‌شنبه شب (6 اسفندماه) تا یکشنبه (11 اسفند) کتاب‌های مورد نیاز خود را بدون پرداخت هزینه‌ ارسال در سایت نشر اطراف سفارش دهند.

استقبال خوب باشد؛ ادامه می‌دهیم 
مدیرمسئول نشر اطراف درباره امکان ادامه طرح ارسال رایگان کتاب‌های این نشر عنوان کرد: اگر استقبال خوب باشد و روند بیماری کرونا به همین‌شیوه ادامه داشته باشد، ارسال رایگان کتاب‌ها را ادامه خواهیم داد.

وی گفت: این روزها که مردم در خانه بیکار هستند، کتاب می‌تواند همنشین خوبی برای گذران بهتر وقت باشد؛ به‌همین دلیل است که ما طرح ارسال رایگان کتاب‌های نشر اطراف را با شعار «این روزها را با کتاب بگذرانید» ارائه کردیم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها