سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
«داماد ترامپ» در راه است

حسن احمدی از نوشتن رمان جدیدی برای نوجوانان با عنوان «داماد ترامپ» خبر داد و گفت: این اسم هنوز نهایی نشده و ممکن است تغییر کند.

حسن احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره جدیدترین رمانش توضیح داد: به‌تازگی رمانی برای نوجوانان نوشته‌ام با عنوان «داماد ترامپ» که البته این اسم هنوز نهایی نشده و ممکن است تغییر کند.
 
این نویسنده ادبیات کودک و نوجوان افزود: ایده اولیه این رمان، زمانی به ذهنم رسید که برای رفتن به جایی، سوار یکی از اتومبیل‌های مسافرکش شدم. به‌محض سوار شدن، راننده ماشین از من یک سوال جدی پرسید و خواست به او جوابی کاملا جدی بدهم. او از من پرسید که «حاضری داماد ترامپ بشوی؟» و من که خیلی تعجب کرده بودم چند لحظه‌ای سکوت کردم و نمی‌دانستم چه پاسخی به او بدهم. در همین لحظه سوالش را دوباره تکرار کرد و از من خواست به او پاسخی جدی بدهم.
 
وی ادامه داد: وقتی علت پرسیدن این سوال را جویا شدم، پاسخ داد که این پیشنهاد به پسرعمویش شده و چون پسرعمویش زن و بچه داشته، او را به عنوان داماد ترامپ پیشنهاد داده است و عکس و مشخصتاتش را برای این منظور ارسال کرده است و حالا خیلی جدی راجع‌به این موضوع فکر می‌کند و این ماجرا، سوژه‌ای شد برای نوشتن رمان جدیدم.
 
احمدی گفت: وقتی نوشتن این رمان تمام شد، خودم خیلی آن را دوست داشتم و احساس می‌کنم رمان پرکششی است چون با دیدی فلسفی به شخصیت جوانی می‌پردازد که به نوعی گرفتار این ماجرا شده است. در حال حاضر نیز مشغول بازنگری و ویرایش آن هستم تا به ناشر تحویل دهم.

حسن احمدی داستان نويس، شاعر و كارگردان درسال 1338 در ميانه به‌دنيا آمد. از جمله آثار او می‌توان به رمان «مثل يك بازی»، «باران که می بارید»، «پاييز گرم»، «كودك عجيب»، «افسانه دانی و مانی»، «تك درخت سيب»، «بوی خوش سيب»، «اين تحميل شده‌ها»، «آيينه سرخ»، «به خاطر پرنده‌ها»، «یک پروانه هزار پروانه» و «بزرگ مردان کوچک» اشاره کرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها