سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
حسن‌پور: هیچ بخشی زیر چادر نباشد

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران گفت: همه تلاش بر این است که ناشران بخش‌های مختلف در فضای مسقف جانمایی شوند و هیچ بخشی زیر چادر نباشد.

هومان حسن‌پور، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به اقدامات صورت‌ گرفته درباره سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عنوان کرد: در شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب، همه تلاش این است که امسال شرایط بهتری نسبت به سال گذشته برای همه همکاران و ناشران بخش‌های مختلف داشته باشیم تا شرایط برگزاری بهتر باشد.
 
وی ادامه داد: همه هدف ما این است که به لحاظ نمایشگاهی، فضای بهتری داشته باشیم و اینکه نمایشگاه در مصلا برگزار می‌شود، خواسته صنف بوده است.
 
حسن‌پور با اشاره به آماده‌سازی بخش‌های مختلف مصلا برای نمایشگاه کتاب تهران گفت: همه تلاش ما این است که ناشران بخش‌های مختلف در فضاهای مسقف جانمایی شوند؛ به‌طوری که هیچ بخشی زیر چادر نباشد.
 
وی با بیان اینکه در انجام کارها کیفیت را به کمیت ترجیح می‌دهیم، تاکید کرد: با توجه به همه شرایط و موقعیت‌های مختلف تلاش داریم کیفیت بخش‌های مختلف را ارتقا دهیم و ناشران نسبت به دوره‌های قبل با شرایط بهتری در نمایشگاه حضور داشته باشند.
 
حسن‌پور با اشاره به آغاز فعالیت‌های نمایشگاه زودتر از سال‌های دیگر نیز توضیح داد: از آنجایی که تاریخ برگزاری نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل زودتر است، زمان ما برای آماده‌سازی کمتر است؛ چون بعد از تعطیلات عید نمایشگاه برپا می‌شود و به همین دلیل فرایندها باید سرعت بیشتری داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها