یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال خرداد ۹۹ برگزار می‌شود

نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی 20 تا 23 خرداد سال ۱۳۹۹ در محل سالن‌های نمایشگاهی هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

جلال ذکایی، رئیس نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)‌، با اشاره به برگزاری هشت دوره برگزاری نمایشگاه چاپ دیجیتال گفت: با مشورتی که با برخی از شرکت‌کنندگان سالیان قبل داشتیم، محل سالن‌های نمایشگاهی هتل المپیک به دلیل خارج از طرح ترافیک بودن، دسترسی آسان به مترو، برخورداری از پارکینگ مناسب و سهولت دسترسی برای دوره نهم برگزیده شد.
 
وی افزود: همچنین سالن‌های مجموعه نمایشگاهی هتل المپیک بازسازی شده و شرایط مناسب‌تری برای برگزاری نمایشگاه پیدا کرده‌اند.
 
ذکایی با اشاره به ویژگی‌های در نظر گرفته شده برای نهمین دوره نمایشگاه چاپ دیجیتال توضیح داد: حضور استارتاپ‌های چاپی از ویژگی‌های بارز نمایشگاه نهم خواهد بود که برای نخستین‌بار به اجرا درمی‌آید.
 
وی تاکید کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی کاربردی، انتشار نخستین شماره کتاب سال چاپ دیجیتال، به‌روزرسانی اپلیکشین نمایشگاه، نمایش فیلم‌های آموزشی در محوطه نمایشگاه و برگزاری جشن بزرگ دیجیتالیا ویژه فعالان و دست‌اندرکاران چاپ دیجیتال از جمله فعالیت‌های این دوره از نمایشگاه به‌شمار می‌آید.
 
ذکایی با اشاره به متراژی که نمایشگاه نهم در آن برگزار خواهد شد نیز عنوان کرد: این دوره از نمایشگاه در فضایی بالغ بر 3040 مترمربع برگزار خواهد شد که اطلاع‌رسانی آن نیز از ماه گذشته آغاز شده و به‌مرور به حجم اطلاع‌رسانی‌ها از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی و نشریات تخصصی افزوده خواهد شد.
 
به گفته وی، علاقه‌مندان به شرکت در این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی نمایشگاه به نشانی www.idpex.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها