شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
گردهمایی 100 کتابفروش در نشست سالانه انجمن خوشه

بیش از 100 کتابفروش در یازدهمین نشست سالانه انجمن کتاب‌فروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی «خوشه»، پنجشنبه و جمعه 29 آبان و ۱ آذر گرد هم خواهند آمد.

علی‌ محمداسماعیلی،‌ دبیر انجمن کتاب‌فروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی «خوشه» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: یازدهمین گردهمایی این انجمن با حضور جمعی از فعالان و مسئولان فرهنگی حوزه‌ کتاب همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با هدف بررسی دغدغه‌ها و مشکلات فعالان این حوزه برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: از جمله موضوعاتی که در این گردهمایی به آن پرداخته می‌شود می‌توان به انتقال تجربیات و ایده‌های نو در کتاب‌فروشی، بررسی مشکلات و مسائل روز کتاب‌فروشان، بررسی ایده‌های جمعی و مشترک، کارگاه‌های آموزشی کسب و کار اشاره کرد.
 
اسماعیلی با بیان اینکه ایده‌ها و تجربیات کتابفروشان یکی از سرفصل‌های این همایش خواهد بود، گفت: کتابفروشانی که برای اجرای بهتر کارهای خود ایده دارند، ایده‌های خود را در قالب پیشنهاد به انجمن ارائه می‌کنند و از میان آن‌ها بهترین ایده انتخاب شده، به بهترین ایده از سوی اعضا رای داده می‌شود و در نهایت بهترین ایده انتخاب و توسط اعضا اجرا می‌شود.
 
وی همچنین برگزاری جلساتی با محوریت بررسی مشکلات و مسائل روز کتابفروشان را از دیگر محورهای این همایش معرفی کرد و ادامه داد: برای حضور در این جلسات از معاون فرهنگی و مدیرعامل موسسه فرهنگی خانه کتاب و سایر مسئولان حوزه فرهنگ دعوت کرده‌ایم تا کتابفروشان دغدغه‌های خود را طرح کنند.
 
اسماعیلی یادآور شد: برگزاری سلسله مباحث آموزشی نیز از دیگر موضوعاتی است که در این همایش به آن پرداخته می‌شود. طرح موضوعاتی درباره نقدینگی و مدیریت آن، تثبیت نیروی انسانی و مدیریت رکود کالا از جمله این مباحث است.
 
یازدهمین نشست سالانه انجمن کتاب‌فروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی «خوشه»، پنجشنبه و جمعه 29 آبان و ۱ آذر در مجتمع فرهنگی سرچشمه تهران برگزار خواهد شد.
 
انجمن کتاب‌فروشان خوشه متشکل از فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی است که برای هم‌افزایی هرچه بیشتر بین این فعالان از سال ۸۹ فعالیت خود را با هدف تقویت، توسعه و ارتقای کتاب‌فروشان جبهۀ فرهنگی انقلاب آغاز کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها