دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
توزیع رایگان «دوستم امام حسین(ع)» در اربعین

کتاب «دوستم امام حسین(ع)» نیز به صورت رایگان در میان کودکان و نوجوانان زائر توزیع می‌شود.

سیدعلیرضا فاطمیان‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: با آغاز حرکت زائران اربعین از مرزهای کشور، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه‌های متنوع فرهنگی را در قالب قرارگاه فرهنگی هنری اربعین برای زوار پیش‌بینی کرده است.
 
وی با بیان اینکه این قرارگاه‌ها در چهار نقطه مرزی کشور هستند، افزود: در چهار مرز خسروی، مهران، چزابه و شلمچه این موکب‌های فرهنگی جانمایی شده‌اند و برنامه‌های مانند کارگاه‌های هنری و توزیع محصولات فرهنگی مرتبط با ایام اربعین را برای زائران انجام می‌دهند.
 
فاطمیان‌پور با اشاره به برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب در این موکب‌ها توضیح داد: چهار نمایشگاه و فروشگاه بزرگ کتاب با محوریت اربعین و زندگی‌نامه حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران ایشان در این موکب‌ها برپا است که کتاب را با تخفیف مناسب به زائران ارائه می‌کنند.
 
وی یادآور شد: علاوه بر آن کتاب «دوستم امام حسین (ع)» نیز در تیراژ 5هزار نسخه به صورت رایگان در میان کودکان و نوجوانان زائر توزیع می‌شود که در بردارنده داستان‌ها و اشعار مختلفی درباره واقعه کربلا و حادثه عاشورا است.
 
فاطمیان‌پور با بیان اینکه مسابقات فرهنگی از این کتاب برگزار می‌شود، گفت: این کتاب تولید مدیریت محصولات سازمان و توسط گروه نویسندگان گردآوری شده که با توجه به موضوعاتی که در این کتاب ارائه شده است، مسابقات جذاب محتوایی برای کودکان و نوجوانان پیش‌بینی شده است تا با مفاهیم ارزشمند اربعین آشنا شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها