سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
کتابگردی اتوبوس‌های ایستادگی در هفته دفاع مقدس

سه اتوبوس کتابگرد «ایستادگی» با آغاز هفته دفاع مقدس در مناطق ۲۲ گانه تهران نمایشگاه کتاب برگزار می‌کنند.

علیرضا احمدی، نماینده کتابخانه‌های منطقه ۶ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس گفت: قرار است سه دستگاه اتوبوس کتابگرد با عنوان «اتوبوس ایستادگی» در این هفته با حضور در مناطق مختلف تهران، خدمات متنوع کتاب و کتاب‌خوانی به شهروندان ارائه کنند.
 
وی ادامه داد: در این زمینه برنامه‌های متنوعی برای این اتوبوس‌ها پیش‌بینی شده است و کتاب‌هایی که در این اتوبوس‌ها قرار دارد در حوزه دفاع مقدس برای بزرگسالان و کودکان و نوجوانان است.
 
احمدی با اشاره به برخی از این برنامه‌ها توضیح داد: برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در مناطق مختلف، برگزاری کارگاه‌های داستان‌نویسی با حضور استادان این حوزه، برنامه‌های کتابخوانی و شعرخوانی همچنین کارگاه‌های نقاشی و اریگامی از جمله اقدامات پیش‌بینی شده برای اتوبوس‌های ایستادگی است.
 
وی یادآور شد: برای این سه اتوبوس تقسیم‌بندی مناطق انجام شده است و بر اساس آن قرار است اتوبوس‌ها به مدت ۲۱ روز در ۲۲ منطقه تهران به شهروندان تهرانی خدمات بدهند.
 
احمدی با بیان اینکه اتوبوس‌های کتابگرد با هدف در دسترس قرار دادن کتاب برای شهروندان در نظرگرفته شده‌اند، گفت: این طرح با هدف آشناسازی خانواده‌ها با کتاب و برنامه‌های کتابی همچنین توزیع و گسترش کتاب در دسترس نوجوانان و کودکان پیش‌بینی شده و تاکنون با اقبال خوبی از سوی شهروندان نیز روبه‌رو شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها