شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
فروشگاه کتاب «30 بوک» در اهواز افتتاح می‌شود

کتابفروشی «30 بوک» با بیش از 5 هزار عنوان در منطقه کیانپارس اهواز، تا دو هفته آینده به‌صورت رسمی افتتاح می‌شود.

امیر مظفری، مدیر اجرایی و توسعه کتابفروشی «30 بوک» به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، ضمن یادآوری اینکه «30 بوک» فروشگاه اینترنتی کتاب خود را در سال 93 دایر کرد، گفت: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در طول این مدت و اولویت‌بندی نیازها، این مجموعه برای ارائه آثار مستقیم با مخاطبان تصمیم به راه‌اندازی نخستین شعبه کتابفروشی در استان خوزستان و شهرستان اهواز کرد.

وی با بیان اینکه این کتابفروشی در مجموعه تجاری «رویال پارس» در کیانپارس اهواز و در فاز اول در دو طبقه و در متراژ حدود 1000 مترمربع شامل بخش کتاب‌های عمومی، کمک درسی، تخصصی، نوشت افزار و بازی‌های فکری کودک و نوجوان راه‌اندازی شده است، افزود: درصدد هستیم در فاز دوم در دو طبقه، بخش کالای فرهنگی و صنایع دستی را هم راه‌اندازی کنیم که امیدواریم این فاز هم تا چند ماه آینده تکمیل شود.

مظفری با اشاره به عناوین کتاب‌های موجود در کتابفروشی «30 بوک» بیان کرد: در حال حاضر در بخش کتاب این مجموعه بیش از 5 هزار عنوان کتاب ارائه شده است و در بخش نوشت‌افزار هم سعی شده است تا کالاهای مورد نیاز مخاطبان، از بهترین و مناسب‌ترین شرکت‌های تولیدکننده داخلی و خارجی، تامین شود. در بخش کودک و نوجوان هم، مجموعه‌ای از بازی‌های فکری و انگیزشی مناسب برای سنین مختلف جمع‌آوری و در اختیار این گروه سنی قرار داده شده است.


وی به این سوال هم که با وجود تخفیف 10 تا 30 درصدی در سایت «30 بوک»، آیا این روند در کتابفروشی اجرا می‌شود و آیا این درصد تخفیف به کتابفروشی‌های این منطقه آسیب وارد نمی‌کند؟، اینگونه پاسخ داد: با توجه به اینکه هزینه‌های ارسال برای مشتریان در این مسیرِ توزیع و فروش حضوری، حذف خواهد شد، طبعاً کتاب‌ها با قیمت مناسبی به مخاطبان عرضه می‌شود. همچنین تمهیداتی در نظر گرفته شده است که با همکاری سایر کتابفروشی‌های مستقر در اهواز، هر گونه ناهماهنگی در خصوص فروش کتاب در استان، مرتفع شود.

مدیر اجرایی کتابفروشی «30 بوک» یکی دیگر از فعالیت‌های پیش‌بینی شده در این کتابفروشی را برگزاری نشست‌های اهل قلم عنوان کرد و گفت: با توجه به فضای کافی که در اختیار این کتابفروشی قرار دارد، به همه اهل قلم این نوید را می‌دهیم که برنامه‌های رونمایی از کتاب، نشست‌های ادبی و مطالعه آزاد خود را در این مکان برگزار کنند و با ارتباط خوبی که این مجموعه با موسسه خانه کتاب دارد، تلاش خواهیم کرد تا آثار این عزیزان به بهترین شکل به مخاطب معرفی و عرضه شود.

وی همچنین اعلام کرد: در مجموعه «30 بوک» محیطی هم به صورت کافه‌کتاب در نظر گرفته شده است و این امکان را به وجود آورده که علاقه‌مندان به کتابخوانی، برای مطالعه آثار مورد نظر خود، از این محیط هم در آرامش استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها