پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
اجرای طرح «نذر دانایی» در ابرکوه

رئیس اداره ارشاد اسلامی ابرکوه با اشاره به برنامه‌های کتابخوانی در این شهرستان گفت: طرح «نذر دانایی» همزمان با ایام عزاداری سالار شهیدان در شهرستان ابرکوه زاجرا شد.

حمیدرضا بصیری رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، ضمن گرامیداشت ایام سالار شهیدان گفت: همزمان با ایام ماه عزاداری سالار شهیدان و برنامه‌های هیئات مذهبی در شهرستان ابرکوه، برنامه معرفی کتاب در محل‌های عزاداری اجرا شد.

وی افزود: این طرح با عنوان «نذر دانایی» توسط ستاد هماهنگی برنامه‌های پایتخت کتاب در ابرکوه برنامه‌ریزی و با همکاری هیات عزاداران محله نبادان با هدف ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اجرا شد.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه ادامه داد: در این طرح با توزیع هر بسته غذای نذری، خلاصه‌ای کوتاه از یک کتاب مرتبط با مفاهیم عاشورا به صورت تکبرگ بر روی هر بسته غذا توزیع شد.

بصیری ادامه داد: این کتاب‌ها شامل کشتی پهلو گرفته از سیدمهدی شجاعی، یادت باشد، قصه دلبری، هفت شهر عشق، چوپان معاصر، غروب بود و تو بودی و چند کتاب دیگر می‌شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط