شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
دوره آموزشی نقش شبکه‌های اجتماعی در کسب‌وکار چاپ

دوره آموزشی نقش شبکه‌های اجتماعی در کسب وکار توسط اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ۲۶ شهریور برگزار می‌شود.

ابوالفضل ایمنی، رییس کمیته آموزش اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: قرار است در اواخر شهریور ماه اولین دوره تخصصی کسب‌وکار چاپ با بررسی نقش شبکه‌های اجتماعی در کسب‌وکار چاپ در قالب یک پنل تخصصی برگزار شود.
 
وی ادامه داد: مطالبی که معمولا در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند برای همه دنیا قابل مشاهده است و این موضوع زمینه‌ای است تا اهالی چاپ بتوانند از این ابزار برای رونق و توسعه کسب‌وکار خود بهره بگیرند.
 
ایمنی با اشاره به اهمیت نقش شبکه‌های اجتماعی در دوره کنونی توضیح داد: بخش زیادی از کسب‌وکارها اکنون در فضای شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و این فرصت بسیار خوبی است تا بتوان با تکیه بر آن به فعالیت در حوزه چاپ رونق داد.
 
وی تاکید کرد: صنعت چاپ فرصت‌های بسیار زیادی پیش روی خود دارد و دست‌اندرکاران این حوزه می‌توانند از ظرفیت بسیار خوب شبکه‌های اجتماعی برای توسعه و رونق فعالیت‌های خود بهره‌مند شوند.
 
به گفته ایمنی، در این دوره آموزشی بسیاری از این نکات و میان‌برهای موجود در قالب مباحث کاربردی برای چاپخانه‌داران و کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند بیان خواهد شد.
 
دوره آموزشی نقش شبکه‌های اجتماعی در کسب وکار چاپ ۲۶ شهریور در اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها