سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
راه‌اندازی نخستین مرکز آموزش تخصصی دستگاه‌های چاپ در اهواز

نخستين و تنها مركز آموزش تخصصي رسمی كشور ويژه تکنسین (تعميرات) دستگاه‌های چاپ در اهواز راه‌اندازی شد.

جعفر جماره، مدیر چاپ دیجیتال جماره گرافیک با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، گفت: علی‌رغم تعداد بالای چاپخانه‌ها و چاپ دیجیتال در استان خوزستان، خلاء آموزش در زمینه تعمیرات دستگاه چاپ در استان وجود داشت که پس از تلاش‌های زیادِ سازمان فنی و حرفه‌ای، موفق به اخذ مجوز از این مرکز شدیم.

وی، ایجاد فضای تعاملی چاپخانه‌داران خوزستان با كشورهای همسایه، پرورش نیروی متخصص، ارتقای سطح دانش چاپ دیجیتال، معرفی توانمندی‌های استان و كشور به مخاطبین خارجی، راه‌اندازی تورهای مرتبط با چاپ، بازدید از سایت خطوط تولید مرتبط با چاپ و معرفی محصولات جدید و به‌روز دنیا را از جمله اهداف این مرکز عنوان کرد.

مدیر چاپ گرافیک جماره اضافه کرد: مدرسان این دوره از تكنسین‌های شركت «نوین‌تاك» هستند و تایید استانداردها و موافقت اصولی با اعطای گواهینامه بین‌المللی رسمی مورد تایید بیش از ۱۵۰ کشور جهان از جمله اروپا و آمریکا زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای به متقاضیان ارائه می‌شود.

جماره، تلاش در جهت اخذ مجوز تاسیس دانشگاه علمی كاربردی صنعت چاپ و تسهیل در راه‌اندازی كسب و كار با توجه به مدرك مربوطه را از دیگر برنامه‌های این مرکز آموزشی برشمرد و تصریح کرد: تسهیل در جهت اخذ وام‌های اشتغال‌زایی جهت راه‌اندازی و یا تكمیل مراكز چاپ، تالیف و ترجمه كتاب‌های مرتبط با صنعت چاپ و تابلوسازی و تبلیغات محیطی از دیگر رئوس این مرکز آموزشی است.

وی با بیان اینکه کلیه استاندارها توسط مهندسین جماره گرافیک انجام شده است، گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته محقق شد پس از ارائه شیوه عملكرد این مركز واردكنندگان و خدمات دهندگان در آموزش با این مرکز تخصصی همکاری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها