چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
​اختلال دستگا‌ه‌های کارتخوان رفع شد

وجود اختلال در دستگاه‌های کارتخوان که تا ساعت یک بعدازظهر ادامه داشت،‌ رفع شده است.

مهدی اکرمی؛ مشاور اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: به دستور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای جلوگیری از سودجویی و خرید و فروش بن‌کارت توسط افراد سودجو، بن‌کارت‌ها فقط به ثبت‌نام کنندگان تحویل داده می‌شود.
 
به گزارش ایبنا، امروز بخش عمده دستگاه‌های وی‌تی‌ام بانک شهر با ترافیک مراجعه‌کنندگان روبه‌رو بود، بسیاری از دانشجویان ثبت‌نام کننده بن‌‌کارت‌های خرید کتاب که کارت ملی هم‌کلاسی خود را داشتند نتوانستند بن‌های خود را دریافت کنند.
 
این موضوع موجب ایجاد ازدحام و شلوغی در مقابل دستگاه‌های بانک شهر، همچنین باجه‌های این بانک شد و بسیاری از دانشجویان و مراجعه‌کنندگان که کارت افراد دیگر را در دست داشتند نتوانند بن‌کارت‌های خود را تحویل بگیرند.
 
همچنین یکی دیگر از مشکلات ناشران در نخستین ساعات نمایشگاه کتاب تهران قطعی برخی دستگاه‌های کارتخوان بود که اکرمی در این زمینه به ایبنا گفت:‌ این قطعی تا ساعت یک بعدازظهر بود اما الان برطرف شده است.

وی توضیح داد: این قطعی به دلیل اختلال در اطلاعات پذیرنگان بوده که با پیگیری و همکاری شاپرک و بانک مرکزی در اسرع وقت مرتفع شده است.
 
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن؛ توانستن است» تا 14 اردیبهشت 98 در مصلای امام  خمینی (ره) برپا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها