یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
آغاز ثبت‌نام استارت‌آپ‌های فرهنگی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران

توسعه و ترویج کتابخوانی، سهولت دسترسی به کتاب و اعتلای فرهنگ مطالعه از جمله اصول استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه کتاب تهران است.

ایوب دهقانکار؛ سخنگوی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: امسال تلاش کرده‌ایم هم‌زمان با نمایشگاه کتاب با توجه به شعار سال 1398 (رونق تولید) که از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شد، به‌صورت ویژه بخش فناوری‌های نوین فرهنگی را اجرا کنیم.
 
وی ادامه داد: در این زمینه قرار است استارت‌‌آپ‌های فرهنگی در حوزه نشر و کتاب حضور پررنگی در نمایشگاه کتاب تهران داشته باشد و جدیدترین فعالیت‌ها و فناوری‌هایی که به حوزه کتاب رونق می‌دهند را ارائه کنند.
 
دهقانکار با بیان اینکه ویژگی‌هایی برای استارت‌‌آپ‌های این حوزه در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: توسعه و ترویج کتابخوانی، سهولت دسترسی به کتاب و اعتلای فرهنگ مطالعه و هر آن چیزی که موجب تقویت کتابخوانی می‌شود از جمله اصول این استارت‌آپ‌ها باید باشد.
 
وی تاکید کرد: در این زمینه از روز گذشته 24 فروردین ثبت‌نام استارت‌‌‌آپ‌ها آغاز شده است و تا روز سه‌شنبه 27 فروردین ادامه دارد.
 
به گفته دهقانکار، در این زمینه قرار شده است این استارت‌آپ‌ها در سالن ناشران الکترونیک و فناوری‌های فرهنگی جانمایی شوند و به ارائه خدمات بپردازند.
 
سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 4 تا 14 اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها