یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
آغاز بررسی وضعیت 500 ناشری که هنوز ثبت‌نام موقت هستند

حضور ناشرانی که تعداد کتاب‌های آن‌ها به حد نصاب نرسیده است در هیاتی با حضور نماینده کمیته ناشران داخلی و نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی می‌شود.

رفیع احمدجواهری، مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: 500 ناشر در بخش‌های مختلف در مرحله ثبت‌‌نام ناقص برای حضور در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هستند که تعداد کتاب‌های آن‌ها به حدنصاب تعیین شده در سامانه نرسیده است.
 
وی افزود: در این زمینه ناشران در هیاتی با حضور نماینده بخش، نماینده کمیته ناشران داخلی و نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور این ناشران در نمایشگاه کتاب تهران بررسی خواهد شد و از ناشران تعهد گرفته می‌شود که فقط کتاب خودشان را در نمایشگاه بفروشند.
 
جواهری با بیان اینکه از میان 500 ناشر امکان حضور همه آن‌ها در نمایشگاه کتاب تهران حضور ندارند، گفت: از میان این ثبت‌نامی‌های موقت بین 150 تا 200 ناشر می‌توانند در بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب تهران جانمایی شوند.
 
وی تاکید کرد: در این زمینه جانمایی تمام بخش‌های ناشران داخلی به پایان رسیده است و پیش‌بینی می‌شود از 27 فروردین ماه به ناشران برای واریز وجه اجاره غرفه اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
به گفته جواهری، پیش‌بینی ما این است که پس از واریز وجه از سوی ناشران، در روزهای پنجشنبه و جمعه یعنی 29 و 30 فروردین غرفه‌ها به ناشران تحویل داده شود.
 
سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 4 تا 14 اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها