چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
اولویت در کاروان‌های دانشجویی با استان‌های کم‌‌برخوردار و آسیب‌دیده است

عادل تقوی درباره برنامه‌های سازمان انتشارات جهاددانشگاهی در نمایشگاه سی‌ودوم گفت: نزدیک به 2هزار عنوان کتاب برای مخاطبان و دانشجویان به نمایشگاه امسال عرضه خواهیم کرد.

عادل تقوی رییس انتشارات جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره برنامه‌های این انتشارات در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: عرضه کتاب‌ها طبق روال سال‌های گذشته انجام خواهد گرفت و انتشارات جهاددانشگاهی تهران و امیرکبیر در غرفه‌هایی جداگانه اما پیوسته با انتشارات کل در یک مکان مشخص در مصلی غرفه‌دار خواهند بود.
 
وی درباره میزان کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه سی‌ودوم گفت: نزدیک به 2هزار عنوان کتاب برای مخاطبان و دانشجویان به نمایشگاه امسال عرضه خواهیم کرد و از تعدادی استادان و دانشجویانی که در برنامه‌های مختلف فرهنگی همراه جهاد دانشگاهی بودند برای تبادلات بیشتر با مخاطبان دعوت به عمل خواهیم آورد.
 
وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های جنبی در سی‌ودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزاری برنامه‌های نقد کتاب با همراهی سرای اهل اقلم است. همچنین در تلاش هستیم کاروان‌های دانشجویی از سراسر کشور به نمایشگاه سی‌ودوم بیاوریم.
 
وی افزود: اولویت در انتخاب و تشکیل کاروان‌های دانشجویی با استان‌های کم‌برخوردار به ویژه استان‌هایی که در روزهای گذشته درگیر بلایای طبیعی بودند. از امکاناتی که قرار است به دانشجویان در کاروان‌ها داده شود علاوه بر بسته های فرهنگی و بن دانشجویی، تخفیف‌هایی ویژه در کتاب از غرفه انتشارات جهاددانشگاهی است.
 
وی با اشاره به برگزاری مرحله نیمه‌نهایی دفاع‌ سه دقیقه‌ای همزمان با برگزاری سی‌ودمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: روز 10 و 11 اردیبهشت ماه مرحله نیمه‌نهایی دفاع سه‌دقیقه‌ای در دانشگاه علم و صنعت برگزار خواهد شد که سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در تلاش است دانشجویانی که از استان‌ها و شهرستان‌های گوناگونه به این منظور به تهران آمده‌اند بازدید ویژه‌ای از سوی این سازمان از نمایشگاه سی‌ودوم داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها