سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
برنامه‌های کمیته علمی فرهنگی در ۷ تالار برگزار می‌شود

مدیر کمیته‌ علمی فرهنگی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از پیش‌بینی هفت تالار برای برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های تخصصی با موضوع کتاب و حوزه نشر خبر داد.

داریوش نویدگویی؛ مدیر کمیته علمی فرهنگی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این کمیته گفت: برنامه‌های مختلفی شامل جلسات نقد و بررسی کتاب‌ها، بحث و بررسی درباره مشکلات حوزه نشر و آسیب‌شناسی موضوعات فرهنگی پیش‌بینی شده که در حال برنامه‌ریزی است.
 
وی افزود: هفت تالار برای این نشست‌ها پیش‌بینی شده است که ظرفیت‌های مختلفی را در بر می‌گیرد. بیشترین ظرفیت به تالار علامه دهخدا با ۱۶۰ نفر اختصاص دارد و تالارهای دیگر با ظرفیت ۵۰ تا ۶۰ نفر میزبان نشست‌ها خواهند بود.
 
نویدگویی با اشاره به اسامی در نظرگرفته شده برای تالارها توضیح داد: تالارهای بخش کمیته علمی فرهنگی به نام‌های سیمین دانشور، ایرج افشار، محمدتقی بهار، محمد معین، عبدالرحیم جعفری و توران میرهادی مزین شده است.
 
وی یادآور شد: حدود یک هزار مترمربع فضای کلی برای بخش‌های مختلف نمایشگاه در نظر گرفته شده است که به تناسب هر سالن تقسیم‌بندی شده است.
 
نویدگوی با بیان اینکه سایت اطلاع‌رسانی کمیته علمی فرهنگی به‌زودی فعال خواهد شد، گفت:‌ به‌زودی فهرست برنامه‌های تالارهای مختلف به همراه ساعت و میهمانان آن بر روی سایت بارگذاری می‌شود تا مردم روزانه به این اطلاعت دسترسی داشته باشند.
 
سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۴ تا ۱۴ اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها