دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
عضویت 3500 نفر در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری هم‌زمان با عید نوروز

حدود سه 3500 نفر همزمان با عید نوروز در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری عضو شدند، همچنین52 هزار نفر به کتابخانه‌های این سازمان مراجعه‌ کرد‌ه‌اند.

ایمان کرد، مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به آمار کتابخانه‌های این سازمان در ایام نوروز 1398 توضیح داد: 26 کتابخانه سازمان در عید نوروز از سوم تا 16 فروردین فعال بودند، همچنین 9 کتابخانه نیز میزبان اردوی مطالعاتی نوروزی بودند.
 
وی افزود: امسال استقبال از اردوی مطالعات نوروزی بسیار خوب بود و حدود 2288 نفر از این اردوها استفاده کردند.
 
کرد با اشاره به ثبت‌نام اعضای جدید نیز  گفت: همچنین در طول عید نوروز، 3500 نفر در کتابخانه‌های عمومی تهران عضو شدند و  52 هزار نفر نیز به کتابخانه‌ها مراجعه‌ کردند و 13 هزار و 540 نسخه کتاب به امانت گرفتند.
 
وی یادآور شد: در طول این ایام نیز 49 هزار نفر شامل اعضا و افراد غیر عضو کتابخانه‌ها در نوروز از سالن مطالعه کتابخانه‌ها استفاده کردند.
 
کرد درباره برنامه‌های فرهنگی همزمان با نوروز در این کتابخانه‌ها عنوان کرد: 42 برنامه فرهنگی با محوریت کتاب و عید نوروز در این ایام برگزار شد که حدود 9 هزار و 853 نفر مخاطب این برنامه‌ها بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها