دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
آماده‌سازی اپلیکیشن اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب در مراحل پایانی

مدیر کمیته اطلاع‌رسانی سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران از تمرکز اطلاع‌رسانی در فضای مجازی خبر داد و گفت: طراحی و ساخت اپلیکیشن اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب با هدف دسترسی بهتر و آسان‌تر بازدیدکنندگان به کتاب‌ها و غرفه‌ها در مراحل پایانی است.

محمدحسین متولی، مدیر کمیته اطلاع‌رسانی سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به اقدامات این کمیته برای اطلاعرسانی مناسب به بازدیدکنندگان گفت: بخش عمده فعالیت‌های ما بر روی فضای مجازی متمرکز شده است و شامل سایت نمایشگاه و اپلیکیشن اطلاع‌رسانی می‌شود.
 
وی افزود: در این زمینه امسال علاوه بر سایت که اطلاعات مختلف نمایشگاه را به مخاطبان عرضه می‌کند، در حال آماده‌سازی اپلیکیشنی هستیم تا بتوانیم اطلاعات را به شکل گسترده‌تری ارائه کند.
 
متولی با بیان اینکه  در سال‌های گذشته نیز اپلیکیشن نمایشگاه فعال بود، گفت: امسال تلاش داریم علاوه بر امکان جستجوی کتاب بر اساس نام نویسنده و مترجم، شابک، ناشر، موضوع و نام کتاب، امکان مکان‌یابی (location) را نیز برای این اپلیکیشن فراهم کنیم.
 
وی با اشاره به مراحل پایانی آماده‌سازی این اپلیکیشن یادآور شد: با این امکان، مخاطبان می‌توانند پس از پیدا کردن غرفه، با این اپلیکیشن به محل غرفه هدایت شوند و کتاب مورد نظر خود را خریداری کنند.
 
سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران 4 تا 14 اردیبهشت 98 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها