شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
سازه‌های فلزی بخش ناشران دانشگاهی در مصلا تکمیل شده/ کف‌سازی بخش کودک در حال انجام است

ایوب دهقانکار اظهار کرد: مسئولان مصلا به ما قول داده‌اند بلافاصله بعد از پایان مسابقات، فضا را برای برگزاری نمایشگاه و غرفه‌سازی‌ها در اختیار دست‌اندرکاران نمایشگاه قرار دهند.

ایوب دهقانکار؛ سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به اقدامات انجام شده طی هفته‌های اخیر گفت‌: تیم اجرایی کارهای نمایشگاه در مصلا مستقر شده‌ و مراحل نهایی آماده‌سازی نمایشگاه است. در آینده نزدیک هم با توجه به اندک زمان باقی‌مانده، مصلا برای غرفه‌بندی و استقرار ناشران آماده می‌شود.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایبنا مبنی بر اجرای مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مصلا گفت: مسئولان مصلا به ما قول داده‌اند بلافاصله بعد از پایان مسابقات، فضا را برای برگزاری نمایشگاه و غرفه‌سازی‌ها در اختیار دست‌اندرکاران نمایشگاه قرار دهند.
 
دهقانکار با بیان اینکه بخش عمده‌ای از فضای مسقف برای برگزاری نمایشگاه کتاب مهیا شده است، عنوان کرد: ساخت و ساز مصلا با همکاری مسئولان این مجموعه پیش می‌رود و کف سالن کودک که در زیرزمین رواق شرقی قرار دارد در حال سنگ‌فرش شدن است تا این مجموعه به زودی آماده‌سازی شود. امیدوارم با همکاری دستگاه‌های مختلف محموله‌های سنگ به مصلا برسد.
 
وی با اشاره به آماده‌سازی بخش دانشگاهی نیز توضیح داد: امسال بخش دانشگاهی تنها بخشی به شمار می‌آید که زیر چادر قرار دارد. در این زمینه از تعامل این گروه از ناشران تشکر می‌کنم و قول می‌دهیم برای سال آینده نمایشگاه کتاب در هر مکانی که برگزار شود، بخش دانشگاهی زیر چادر نباشد.
 
دهقانکار تاکید کرد: در بخش دانشگاهی نیز سازه‌های فلزی نصب شده‌اند و آماده است تا چادرها روی سازه‌های فلزی کشیده شود.
 
وی همچنین درباره سرنوشت شهر میهمان گفت: امسال شهر میهمان نداریم و از آنجایی که یکی از گزینه‌ها از کشور سوریه بود، امسال ناشران سوری با قدرت بیشتر و کیفیت بالاتری در نمایشگاه حضور دارند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 4 تا 14 اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها