شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
آغاز به کار کتابخانه‌های عمومی استان یزد در روزهای آغازین سال نو

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد ضمن تبریک سال جدید گفت: کتابخانه‌های عمومی استان یزد در روزهای آغازین سال جدید آغاز به کار کرده‌اند.

رقیه دوست فاطمیها مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره به آغاز به کار کتابخانه‌های عمومی استان از ابتدای سال 98، گفت: کتابخانه‌های عمومی استان یزد در راستای حمایت و توجه به امر کتاب و کتابخوانی از روزهای آغازین سال جدید فعالیت دارند و به مخاطبین خود خدمت رسانی می‌کنند.
 
وی افزود: در سال 97 فعالیت‌های متعددی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در راستای کتاب و کتابخوانی انجام شد که برگزاری جشنواره‌های کتابخوانی رضوی و کسب عنوان پایتخت کتاب ایران از جمله این فعالیت‌ها بوده است.
 
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد یادآور شد: انتخاب شهر یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران به نوعی حاصل همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان بود که با برگزاری برنامه‌های خلاقانه در این جهت فعال بودند.
 
دوست فاطمیها ادامه داد: نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد با توجه به انتخاب یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران برنامه‌های متعددی را برای سال 98 دارد که اتمام و افتتاح کتابخانه مرکزی از جمله مهمترین این برنامه‌ها است.
 
وی گفت: ما در سال گذشته طرح‌هایی همچون برگزاری دومین دوره طرح ملی کتابخانه‌گردی و نخستین دوره برگزاری جشنواره قصه‌گویی را داشتیم که امیدواریم این طرح‌ها در سال جدید به مراتب با کیفیت و کمیت بهتر برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط