شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
برگزاری اردوی مطالعاتی نوروز در فرهنگ‌سرای ابن سینا و کتابخانه علامه طرشتی

​فرهنگسرای ابن‌سینا و کتابخانه علامه طرشتی به مناسبت تعطیلات نوروز، اردوی مطالعاتی برگزار می‌کنند.

سارا هوشمندی؛ کارشناس روابط عمومی فرهنگسرای ابن‌سینا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: فرهنگسرای ابن‌سینا همزمان با عید نوروز از سوم تا 12 فروردین ماه طرح اردوی مطالعاتی نوروز را برگزار می‌کند.
 
وی افزود: این طرح با هدف اعتلای فرهنگ مطالعه و همزمان با فرارسیدن تعطیلات نوروز همچنین ایجاد بستر مناسب برای مطالعه، پژوهش و بهره‌گیری از فرصت‌ها اجرایی خواهد شد.
 
هوشمندی با بیان اینکه امکان مطالعه به مدت 12 ساعت از ویژگی‌های این اردو به شمار می‌آید، گفت: این طرح به مدت 10 روز  هم‌زمان در سالن مطالعه فرهنگ‌سرای ابن سینا و کتابخانه علامه طرشتی از ساعت ۸ تا ۲۰ اجرا می‌شود.
 
وی تاکید کرد: از آنجایی که در ایام نوروز رفت و آمد در خانه‌ها زیاد است و برخی به دلیل برنامه درسی مجبور به مطالعه هستند، این فرصت برای افراد علاقه‌مند به مطالعه ایجاد شده است تا در میزهای تک‌نفره مطالعه داشته باشند.
 
به گفته هوشمندی، هزینه‌ثبت‌نام در فرهنگسرای ابن‌سینا 300 هزار تومان و در کتابخانه علامه طرشتی 250 هزار تومان است و علاقه‌مندان فرصت دارند برای حضور در این طرح تا 22 اسفند به فرهنگ‌سرای ابن‌سینا واقع در شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها