سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
ناشران دانشگاهی همچنان زیر چادر

مدیر بخش دانشگاهی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: گویا امسال هم به دلیل کمبود فضا و شرایط مصلا ناشران دانشگاهی زیر چادرها جانمایی می‌شوند.

 شهروز گهواره؛ مدیر بخش دانشگاهی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: تاکنون حدود 250 ناشر برای حضور در بخش دانشگاهی این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند و تعدادی دیگر در مرحله تشکیل و یا تکمیل پرونده‌اند.
 
وی افزود: سال گذشته حدود 500 ناشر دانشگاهی در نمایشگاه حضور داشتند و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز تعداد ثبت‌نام کنندگان به این تعداد برسد.
 
گهواره با اشاره به وضعیت جانمایی ناشران دانشگاهی در مصلای تهران گفت: گویا امسال هم به دلیل کمبود فضا و شرایط مصلا ناشران دانشگاهی زیر چادرها جانمایی می‌شوند که این موضوع سختی‌هایی را برای ما به همراه دارد.

مدیر بخش دانشگاهی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره محل نهایی استقرار چادرهای بخش دانشگاهی گفت: به نظر می‌رسد چادر‌ها در محوطه جنوبی و نزدیک و درب جنوبی مصلا جانمایی شوند البته این موضوع در دیدار آخر هفته دست‌اندرکاران نمایشگاه نهایی می‌شود.
 
وی درباره فضای زیر چادر نمایشگاه توضیح داد: در این بخش‌ها، سالن‌ها استاندارد نیستند و برای غرفه‌بندی دچار مشکل هستیم. از سوی دیگر در بخش سرمایش یا گرمایش نیز مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با تدبیر مسئولان مرتفع شود.
 
سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 4 تا 14 اردیبهشت 98 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط