دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی نمایشگاه کتاب برگزار شد/ آغاز برگزاری هفتگی جلسات

شفاف‌سازی، چابک‌سازی، صرفه‌جویی درهزینه‌ها و ارتقای کمی و کیفی نمایشگاه همچنین همدلی و هم‌افزایی بخش‌های مختلف نمایشگاه مباحث اولین نشست شورای برنامه‌ریزی بود.

ایوب دهقانکار؛ سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی سی‌و‌دومین نمایشگاه کتاب بین‌المللی تهران با حضور محسن جوادی؛ رئیس نمایشگاه و مدیران کمیته‌ها تشکیل و احکام به افراد تحویل داده شد.
 
وی افزود: در این زمینه مباحث مختلفی درباره شفاف‌سازی، چابک‌سازی، صرفه‌جویی درهزینه‌ها، ارتقای کمی و کیفی نمایشگاه همچنین همدلی و هم‌افزایی بخش‌های مختلف نمایشگاه مطرح شد.
 
دهقانکار با بیان اینکه قرار شد این جلسات به صورت هفتگی برگزار شود، گفت: یکی دیگر از مباحث این نشست سامانه اینترنتی ثبت‌نام ناشران در نمایشگاه کتاب بود که قرار شد موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی این کار را آماده‌سازی کند.
 
وی همچنین درباره آئین‌نامه نمایشگاه کتاب سی‌ودوم نیز توضیح داد: به دنبال کاهش تعداد کمیته‌ها و ساختار جدید در نمایشگاه کتاب تهران ما در بخش‌های مختلف تغییراتی داشتیم که به زودی به شورای برنامه‌ریزی اعلام خواهیم کرد تا شورا در آئین‌‌نامه اعمال کند.
 
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 4 تا 14 اردیبهشت 98 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها