سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
برپایی کاروان دانایی در کتابخانه‌های یزد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد از برپایی کاروان دانایی در کتابخانه‌های این یزد از سوی این دبیرخانه خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد در حاشیه برپایی یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، درباره این رویداد گفت: یازدهمین نمایشگاه کتاب یزد نمایشگاه متفاوتی است که در راستای فعالیت‌های فرهنگی در استان یزد انجام می‌شود.

وی افزود: یزد، یکی از شهرها و استان‌های فعال در حوزه کتاب و دانایی است و این ظرفیت را دارد که بتواند رویداد بزرگی را در این راستا انجام دهد.

حجت الاسلام گرجی با اشاره به اهمیت توجه به فعالیت‌های فرهنگی در جامعه گفت: رویدادهای ایده‌آل فرهنگی در جامعه، نیازمند ایجاد زمینه و بستری مناسب در جامعه است و در این صورت می‌توانیم سیری دقیق را برای فرهنگ جامعه تعریف کنیم.

حجت الاسلام گرجی یادآورد شد: استان یزد سابقه علمی و فرهنگی بسیار بزرگی دارد و از دیرباز در کسوت‌های مختلف فرهنگی شخصیت‌های بزرگی همچون آذریزدی داشته است که این قابل تحسین و افتخاری برای کشور است.

وی گفت: همه ما باید دست در دست هم دهیم و متولیان حوزه فرهنگ و دلسوزان شهر باید در کنار هم در راستای کتاب و کتابخوانی گام بردارند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد ادامه داد: ما در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سعی کرده‌ایم در حوزه کتاب برندسازی کنیم که برگزاری کاروان دانایی در کتابخانه‌های یزد از جمله این رویدادها است.

وی گفت: نمایشگاه یزد شروع زیبایی داشته است که امیدواریم در ادامه نیز این روند در سطح جامعه گسترش پیدا کند و روز به روز گسترش پیدا کند.

حجت الاسلام با اشاره به برگزاری طرح پایتخت کتاب ایران گفت: استان یزد، نامزد پایتخت کتاب است که امیدواریم این اتفاق مبارک برای استان یزد صورت بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط