دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
طرح پاییزه کتاب به رونق کتابفروشی‌ها کمک می‌کند

مدیر کتابفروشی «تولدی دیگر» مشهد با اشاره به اهمیت طرح پاییزه کتاب گفت: اجرای این طرح می‌تواند به توسعه نقدینگی در میان کتابفروشان و به دنبال آن اهالی نشر کمک کند و موجب رونق این حوزه شود.

مریم وثوقی؛ مدیر کتابفروشی «تولدی دیگر» مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: ما تاکنون در همه دوره‌های طرح‌ فصلی کتاب حضور داشته‌ایم و از این حضور راضی بوده‌ایم، اگرچه ما در ما‌ه‌های دیگر سال هم فروش خوبی داریم ولی این طرح موجب ایجاد نشاط در کتابفروشی‌ها می‌شود.
 
وی افزود: چند سالی است که این طرح به صورت فصلی در کتابفروشی‌ها برگزار می‌شود و مردم هم همیشه استقبال خوبی از آن دارند، چراکه مشوق بسیار خوبی برای کتاب‌دوستان و علاقه‌مندان کتابخوانی و مطالعه است.
 
وثوقی با بیان اینکه ما در صفحات مجازی درباره طرح پاییزه کتاب اطلاع‌رسانی کرده‌ایم، عنوان کرد: ما همیشه در طول سال طرح‌های تخفیفی خود را به مشتریان خود اطلاع‌رسانی می‌کنیم، پاییزه را نیز معرفی کرده‌ایم و بسیاری از آن‌ها به فروشگاه آمده‌اند.
 
وی ادامه داد: نقدینگی در کتابفروشی‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد و طرح‌های فصلی می‌تواند به توسعه کتابفروشی‌ها و کسب و کار آن‌ها در زمینه تامین نقدینگی و سرمایه در گردش کمک ویژه‌ای کند.
 
وثوقی با بیان اینکه در طول سال در فروش کتاب موفق هستیم، عنوان کرد: کتابفروشی ما در منطقه‌ای از شهر مشهد قرار دارد که مردم آم منطقه از سطح رفاه خوب و بالایی برخوردارند؛ آنچنانکه بسیاری از آنان ماهانه یا هفتگی از مشتریان ما هستند. ولی باز هم این طرح‌ها توانسته نظر آن‌ها را بیشتر جلب کند.
 
کتابفروشی تولدی دیگر از سال 1382 در بلوار سجاد مشهد افتتاح شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها