پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
​مصطفی خرامان با «شمشیر سامانی» به سراغ نوجوانان می‌رود

مصطفی خرامان، نویسنده کودک و نوجوان از تولید آثار جدیدی برای نوجوانان خبر داد.

مصطفی خرامان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره جدیدترین آثارش توضیح داد: چندی پیش رمانی با عنوان «7 دقیقه به شلیک» را برای چاپ به نشر مدرسه تحویل دادم. این رمان که با موضوع اجتماعی برای نوجوانان نوشته شده، شامل دو داستان مستقل است که همزمان با هم روایت می‌شود و در جایی به هم پیوند می‌خورند. در یکی از این داستان‌ها کیفی گم می‌شود و در داستان دوم پولی از شرکتی دزدیده می‌شود. پسری در داستان اول وجود دارد که در گم شدن کیف نقش داشته و در داستان دوم هم پدرش همان کسی است که پول را سرقت کرده است.
 
این نویسنده درباره آثار دیگرش هم گفت: رمان دیگری هم در دست تالیف دارم که رمانی پلیسی برای نوجوانان است و شخصیت‌های اصلی آن سه بازنشسته نیروی انتظامی هستند که با کمک هم، گروهی را تشکیل می‌دهند و تلاش می‌کنند مشکلات افرادی که به آن‌ها مراجعه می‌کنند را حل کنند و حق را به حق‌دار برسانند. این رمان در قالب مجموعه‌ای چند جلدی ارائه می‌شود که در هر جلدش یک داستان بیان می‌شود.
 
به گفته خرامان جلد اول این مجموعه «شمشیر سامانی» نام دارد و از سوی انتشارات حوزه هنری منتشر خواهد شد و جلدهای بعدی در دست نگارش است.
 
مصطفی خرامان، نویسنده حوزه کودک و نوجوان و داستان کوتاه متولد تهران است. تاکنون تعداد زیادی کتاب از وی منتشر شده است. از آثار این نویسنده که سابقه دو سال دبيری انجمن نويسندگان كودك و نوجوان را در کارنامه دارد، می‌توان به «دختران علیه دختران»، «آرزوی سوم»، «فرشته‌ها از کجا می‌آیند» و «مزه‌ زندگی» اشاره کرد. خرامان كتاب پليسی 6 ‌جلدی «پسر سركار عبدی» را نیز برای نوجوانان نوشته است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها