شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
انتخاب ۲ گزینه برای معاونت اجرایی نمایشگاه کتاب

فتح‌الله فروغی؛ دبیر شورای برنامه‌ریزی سی‌و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به نشست صبح امروز این شورا گفت: جلسه صبح امروز با حضور مهدی فیروزان، علی‌اکبر اشعری و فریدون عموزاده‌خلیلی به نمایندگی از شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران و نمایندگان اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و تمام نمایندگان اتحادیه آشنا برگزار شد و در نهایت ۲ نفر از حوزه نشر برای تصدی معاون اجرایی نمایشگاه پیشنهاد شدند.

فتح‌الله فروغی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، با اشاره به روند مثبت برگزاری این جلسه گفت: این جلسه با همدلی اعضا همراه بود و موضوع انتخاب معاون اجرایی از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفت و از بین نظرات مطرح شده یک پیشنهاد مورد موافقت قرار گرفت که این پیشنهاد را نمایندگان اتحادیه و آشنا درباره آن اظهارنظر کردند.
 
وی افزود: قرار شد برای مذاکره با افرادی که به عنوان کاندیدا از آن‌ها در جلسه نام برده شده است از طریق مهندس فیروزان با این افراد مذاکره شود تا پس از اعلام آمادگی یکی از آن‌ها برای انجام مسوولیت معاون اجرایی به شورای سیاستگذاری نمایشگاه معرفی شود.

فروغی با بیان اینکه اسامی این دو فرد پیشنهاد شده بعد از پذیرش مسوولیت  اعلام خواهد شد، عنوان کرد: پس از تعیین تکلیف معاون اجرایی باید درباره مدیران کمیته‌ها بحث و تبادل نظر کنیم، شاخص‌ها را استخراج و افراد را بر اساس این شاخص‌ها و همچنین اعلام آمادگی‌هایی که از طرف صنف شده است مطرح می‌کنیم تا بهترین افراد برای تصدی مسوولیت کمیته‌ها از طرف شورا انتخاب شوند.
 
به گفته وی، قرار است طی دو روز آینده مهندس فیروزان با افراد مورد نظر رایزنی کند و فرد انتخاب شده را به شورای برنامه‌ریزی سی‌و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی کند.

لازم به یادآوری است که بعد از به نتیجه نرسیدن شورای برنامه‌ریزی در تعیین معاون اجرایی نمایشگاه سی‌ویکم، مطابق با تصویب شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران کمیته‌ای شامل، علی‌اکبر اشعری، مهدی فیروزان و فریدون عموزاده خلیلی، تشکیل شد تا به شورای برنامه‌ریزی‌ کمک کند و نشست امروز (شنبه 14 بهمن‌ماه) نخستین نشست با حضور کمیته سه نفره بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها