پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
پور‌علی: مطالعه «جامعه، فرهنگ و سیاست در ایران» ضروری است

سعید پور‌علی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی چند عنوان کتاب در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و تخصصی دانشگاهی را به علاقه‌مندان کتاب پیشنهاد کرده است.

دکتر سعید پور‌علی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره پیشنهاد مطالعه پایان هفته اظهار کرد: «جامعه، فرهنگ و سیاست در ایران» نوشته دکتر تقی آزاد‌‌ارمکی، «روش تحقیق آمیخته» نوشته دکتر مقصود فراست‌خواه و کتاب «فرهنگ و رفتار اجتماعی» تالیف هری.س.تری یاندیس با ترجمه نصرت فتی را در دست مطالعه دارم که به علاقه‌مندان و مخاطبان خبرگزاری کتاب ایران نیز پیشنهاد می‌کنم.
 
وی درباره دریافت خود به‌عنوان مخاطب از کتاب «جامعه، فرهنگ و سیاست در ایران» افزود: کتاب «جامعه، فرهنگ و سیاست در ایران» مبانی پژوهشی دارد. دکتر آزاد ارمکی موفق شده شبکه دانشجویی و پژوهشگر در کنار خود ایجاد کند.
 
پور‌علی ادامه داد: نویسنده کتاب «جامعه، فرهنگ و سیاست در ایران» با استناد به نتایج علمی مراکز پژوهشی، همچنین مباحث فرا‌تحلیل توانسته مسائل فرهنگی، سیاسی و احتماعی ایران را تحلیل کند. به‌نظر می‌رسد که دست‌اندکاران عرصه‌‌های سیاست فرهنگ و  اجتماع باید این کتاب را مطالعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها