یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
سعدی: نام مبارک امام حسین (ع) رمز موفقیت ما در نمایشگاه کتاب بود/ بهبود وضعیت نشر با فعالیت‌های فرهنگی

یدالله سعدی، مدیر انتشارات «دلیل ما» که در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای دهمین‌بار به‌عنوان ناشر و غرفه برتر معرفی شد، نام مبارک امام حسین(ع) و کار برای اهل بیت(ع) را دلیل معرفی این غرفه به‌عنوان شایسته‌تقدیر دانست.

یدالله سعدی، مدیر انتشارات «دلیل ما» در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره دلیل معرفی غرفه این انتشارات به‌عنوان شایسته‌‌تقدیر در آیین اختتامیه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: هرساله با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مناسبت‌های مذهبی به نام ائمه (ع) غرفه‌هایی ویژه برای ارائه آثار مرتبط برپا می‌شود.
 
وی ادامه داد: در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران، با توجه به این‌که چهار مناسبت مبارک عید مبعث پیامبر (ص)، ولادت امام حسین (ع)، ولادت امام زین‌العابدین (ع) و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) با این ایام تقارن پیدا کرده، با الهام از حدیث پیامبر (ص): «حسین منی و أنا من حسین» غرفه ویژه امام حسین (ع) در سومین روز کاری نمایشگاه افتتاح شد.
 
مدیر انتشارات «دلیل ما» در ادامه گفت: در این غرفه نزدیک به 300 عنوان کتاب در زمینه‌های مرتبط با این چهار مناسبت از ناشران مختلف داخلی جمع‌آوری شده و با تخفیف ویژه 50 درصد عرضه شد که استقبال عمومی از این غرفه را در پی داشت.
 
سعدی افزود: امسال در روز ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) در مجموع 10 هزار بسته اطعام و تبرکی میان بازدیدکنندگان تقسیم شد. همچنین در مدت برپایی این غرفه که سر در ورودی آن مزین به پرچم مبارک حرم حضرت اباعبدالله (ع) بود، برنامه‌های مختلف فرهنگی برگزار و چهره‌های علمی، فرهنگی و مسئولان بسیاری از این غرفه بازدید کردند.
 
وی در ادامه با اشاره به این نکته که انتشارات «دلیل ما» برای دهمین‌بار در دوره‌های مختلف نمایشگاه کتاب تهران به‌عنوان ناشر و غرفه برگزیده معرفی شده، درباره تاثیر معرفی ناشران برتر در چنین آیین‌هایی در ادامه روند فعالیت‌ آ‌ن‌‌ها عنوان کرد: هر کس که کاری انجام می‌دهد، مایل است که کارش دیده شود. عوامل تشویقی در مسیر فعالیت ناشران بسیار تاثیرگذار است تا در آینده کارهای بهتری برای بهبود وضعیت نشر انجام دهند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها