سه‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
«شهر آفتاب» همه ویژگی‌های یک نمایشگاه استاندارد را دارد/ نمایشگاه پنجم فروردین تحویل داده می‌شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران، ضمن تأکید براین نکته که شهر آفتاب پنجم فروردین‌ماه به متولیان برپایی بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تحویل داده خواهد شد، گفت: شهر آفتاب تمام ویژگی‌ها و ظرفیت‌های یک نمایشگاه کتاب استاندارد را در خود جا داده است.

محسن تُرک‌آبادی، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: مجموعه شهر آفتاب بر اساس برنامه زمان‌بندی شده اکنون در حال آمده شدن برای میزبانی بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و بر اساس توافقی که با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است، پنجم فروردین‌ماه این مجموعه را به متولیان برپایی این رویداد عظیم فرهنگی تحویل خواهیم داد.
 
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران گفت: تمام فعالیت‌های مربوط به امور عمرانی و فنی تمام شده‌اند و اکنون در مرحله تکمیلی یعنی نازک‌کاری‌ هستیم؛ به‌گونه‌ای که اگر خبرنگارانی که چند هفته پیش برای بازدید از این مجموعه آمده بودند، اکنون مراجعه کنند متوجه پیشرفت 100 درصدی کارها می‌شوند.
 
تُرک‌آبادی همچنین درباره مزایای انتقال نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شهر آفتاب بیان کرد: از نظر ترافیکی و از منظر بررسی مکان‌هایی که می‌توان در آنها نمایشگاه برگزار کرد، بالاترین مقام شهرسازی کشور یعنی شورای عالی شهرسازی و معماری، مکان‌یابی کرده و در نهایت، شهر آفتاب را مکان مناسبی برای برپایی نمایشگاه‌های دائمی اعلام کرده است. در حوزه سرمایه‌گذاری نیز، شهر آفتاب ظرفیت‌ها و استانداردهای جهانی را دارد.
 
وی با بیان این‌که خط یک متروی تهران تا شهر آفتاب، پایان اسفندماه تکمیل و آماده راه‌اندازی خواهد شد، ادامه داد: شهر آفتاب به منظور دسترسی راحت‌تر مردم به نمایشگاه کتاب تهران از امکانات مترو، اتوبان خلیج‌فارس، ایستگاه تاکسی و اتوبوس برخوردار است. به عبارت دیگر، شهر آفتاب تمام آیتم‌های یک نمایشگاه خوب را دارد و معتقدم می‌تواند میزبان خوبی باشد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها